اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره طرح‌های خودکفایی کمیته امداد کردستان خبر داد

اختصاص 51 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کردستانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کردستان از اختصاص اعتباری بالغ بر 51 میلیارد و 900 میلیون تومان به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان کردستانی خبر داد.

اختصاص 51 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کردستانی

جهانبین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از سنندج اظهار کرد: 10 میلیارد تومان از اعتبار یاد شده از محل کمک‌های دولت و منابع امداد و 41 میلیارد و 900 میلیون تومان دیگر نیز از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی تامین می‌شود.

به گفته وی، 6 میلیارد تومان از مبلغ مذکور توسط بانک ملی، 15 میلیارد بانک ملت، 4 میلیارد و 400 میلیون تومان بانک کشاورزی، 800 میلیون تومان بانک تجارت، یک‌میلیارد و 900 میلیون تومان بانک رفاه، یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان بانک مسکن، 10 میلیارد و 500 میلیون تومان بانک صادرات و یک میلیارد و 600 میلیون بانک تعاون تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین‌نامه اجرایی به بانک‌های تجارت، صادرات، رفاه و مسکن ارسال شده است، گفت: با بانک تجارت و صادرات تفاهمنامه عقد شده و تعدادی از پرونده‌ها معرفی و در مرحله اقدام است.

رئیس اداره طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به تعهدات استانی این نهاد در زمینه اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: بر اساس تعهدات استانی کمیته امداد باید تا پایان سال‌جاری بیش از 3 هزار و 240 فرصت شغلی در سطح استان ایجاد کنند.

جهانبین تصریح کرد: ایجاد 9 هزار و 670 فرصت شغلی برای مددجویان تعهد کشوری کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان است.

به گفته وی، مددجویان زیرپوشش، فرزندان مددجویان، زنان سرپرست خانوار و نیازمندان و مددجویان تک و یا چند خدمتی از اولویت‌های کمیته امداد در بحث اشتغال‌زایی هستند.

رئیس اداره طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از این نهاد به عنوان یکی از موفق‌ترین ارگان‌ها در بحث ایجاد اشتغال در استان نام برد و گفت: براساس اجرای طرح راستی‌آزمایی که در بحث اشتغال ایجاد شده در استان انجام شد، خوشبختانه کمیته امداد کوچک‌ترین مشکلی نداشته است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول