اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم عنوان کرد

حمایت کمیته امداد از 5710 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: 5 هزار و 710 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در استان قم زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد هستند.

حمایت کمیته امداد از 5710 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند

عبدالله جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان قم گفت: مردم استان قم امسال حضور گسترده و پرشوری در جشن عاطفه‌ها داشته‌اند.

وی افزود: مردم استان قم در سال گذشته با حضور در جشن عاطفه‌ها 165 میلیون تومان از کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ادامه داد: در سال گذشته کمک‌های جمع‌آوری شده طی دو مرحله به میزان یک میلیارد و 373 میلیون تومان به دانش‌آموزان زیر پوشش و مورد حمایت پرداخت شده است.

جلالی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های سال جاری با توجه به فعالیت 50 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان قم مبلغ 120 میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 4 هزار و 750 دانش‌آموز و 960 دانشجو در استان قم از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در ادامه با اشاره به نهادهای مشارکت‌کننده در جشن عاطفه‌ها خاطر نشان کرد: سازمان آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج، کمیته امداد و شهرداری قم به دلیل ورود به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در روند برگزاری این جشن مشارکت داشته‌اند.

جلالی یادآور شد: همچنین در جشن امسال طرح سبد تحصیلی ویژه دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد و دیگر دانش‌آموزان در سه مقطع تحصیلی طراحی شده بود.

وی افزود: در این سبد تحصیلی برای مقطع ابتدایی به میزان 30 هزار تومان، مقطع متوسطه به میزان 40 هزار تومان و مقطع پیش دانشگاهی به میزان 50 هزار تومان موارد و وسائل مورد نیاز تحصیل فراهم شده است.

وی در پایان با اشاره به طرح مسجد محوری در جشن عاطفه‌ها تصریح کرد: با توجه به فعالیت 500 مسجد و هزار و 500 مدرسه در استان کمک‌های اهدایی محاسبه نشده و در صورت ساماندهی و جمع‌آوری کامل کمک‌های دانش‌آموزی، هدایای جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول