اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌ مقام کمیته امداد گلستان:

ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی از اهداف کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد گلستان گفت: ترویج فرهنگ کار، مهارت‌آموزی و خودباوری از اهداف کانون‌های دائم و موقت کمیته امداد برای جوانان است.

ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی از اهداف کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان اسماعیل بشارت‌لو صبح امروز در همایش «ما جوانان محققیم» که برای دانش‌آموزان کانون ولایت کمیته امداد گلستان در شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد برای انجام فعالیت‌هایش در حوزه فرهنگی پنج کانون دائم و هشت کانون موقت دارد.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ کار، تلاش و مهارت‌آموزی، خودباوری، ارتقای مشارکت‌های اجتماعی، تقویت روحیه نشاط و امید به آینده، و ... از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های کانون‌های دائم و موقت کمیته امداد است.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کانون‌های کمیته امداد برنامه‌ریزی برای طرح اوقات فراغت است خاطر نشان کرد: کارشناسان مسائل اجتماعی معتقدند که برنامه‌ریزی در اوقات فراغت در شکوفایی استعدادها نقش مهمی دارد.

قائم‌ مقام کمیته امداد گلستان یادآور شد: 14 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان برای دانش‌آموزان زیرپوشش خود داریم و تاکنون 2 هزار و 100 نفر در سامانه اوقات فراغت این نهاد ثبت‌نام کرده‌اند که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم گام‌های مؤثری را در این خصوص برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و آموزش کمیته امداد گلستان نیز با بیان اینکه عشق به رهبری و ولایت یکی از عوامل بقای انقلاب و مأیوس کننده تمام توطئه‌های دشمن علیه ایران اسلامی است، اظهار داشت:‌ وجود جوانان پیرو ولایت این نوید را به تمام جوانان جهان اسلام که می‌خواهند یک جامعه اسلامی نمونه داشته باشند می‌دهد که نسل جوان انقلاب در پیمودن خط امام و حمایت از رهبری، از جوانان دوران جبهه و جنگ چیزی کم ندارند.

محمدرضا زمانی تاکید کرد:‌ تشکیل کانون پیرو ولایت با عضویت 500 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد گلستان نشانگر ظرفیتی است که در خانواده کمیته امداد استان وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اوقات فراغت یادآور شد: ‌برنامه‌ریزی‌های هدفمند و مدونی با توجه به نگاه جدید کمیته امداد در طرح اوقات فراغت محقق شده تا شاهد ارتقای کیفیت آموزش‌ها باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه 11 هزار دانش‌آموز و 2 هزار و 500 دانشجو و طلبه زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند، تصریح کرد: برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های طرح اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد هشت کانون موقت، پنج کانون دائم و 13 کانون پیرو ولایت در سطح استان فعالیت دارند.  

وی خاطر نشان کرد: طرح اوقات فراغت در سال جاری با شعار خودسازی، ولایتمداری، کار و نشاط  فعالیت خود را آغاز کرده است.

زمانی تاکید کرد: ‌یکی از اهداف این برنامه‌ها کشف استعدادها بوده است که در همین راستا 31 حافظ قرآن را در بین مددجویان شناسایی کرده‌ایم.

وی افزود: مطمئناً استعدادهای بسیاری در زمینه‌های علمی، هنری و اختراعات در بین این دانش‌آموزان شناسایی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: در راستای نهضت قرآنی تفاهمنامه‌ای را با جامعة‌القرآن برای آموزش جوانان متعهد، مؤمن، ارزشی و تاثیرگذار منعقد کرده‌ایم.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول