اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

اهانت به پیامبر (ص) نشانه شکست دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: اهانت به پیامبر اکرم (ص) نشانه پایان یافتن حکومت و شکست غرب است.

اهانت به پیامبر (ص) نشانه شکست دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، جواد کمالی صبح امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهربابک همه مردم و مسئولان را به صبر دعوت کرد و از آنها خواست که تقوا، صبر و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: برای مدیریت و مدیر بودن حکمت مدیر بودن و امین بودن لازم است و انتخاب عهدیت و اهلیت برای شما باید ملاک قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های تمام انسان‌های بزرگ صبر است و ما باید بیشتر از این شکرگزار خداوند باشیم که توفیق و سعادت خدمت کردن به مردم را داریم.

وی خاطر نشان کرد: طی این 30 سال بعد از انقلاب به اندازه 300 سال برخی از کشورها در زمینه عمران و آبادانی کار صورت گرفته است.

کمالی تصریح کرد: امام راحل (ره) یک آیه را سرلوحه کار خود قرار داد و این انقلاب عظیم را شکل داد و در طی این 30 سال ملت نیز آیه «اطیعوالله و اطیعوالرسول» را سرلوحه کار خود قرار دادند و امروزه باید آیه مبارزه با اصراف را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا به سادگی تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: در نظام حکومتی هیچ چیز بیشتر از انسجام و اتحاد اهمیت ندارد، از آن جا می‌توان به اهمیت این موضع پی برد که وقتی در خانواده حضرت نوح (ع) وحدت وجود نداشت سبب غرق شدن اهل بیت حضرت نوح (ع) شد.

کمالی بیان داشت: اگر در جامعه وحدت، انسجام، همدلی، اتحاد، رفاقت و همبستگی وجود داشته باشد خداوند برکات را از آسمان و زمین به انسان می‌دهد و اگر یکی از این موارد وجود نداشته باشد جامعه از هم می‌پاشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول