اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

گرگانی‎ها شنبه انزجار خود را از استکبار فریاد می‎زنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: گرگانی‎ها صبح شنبه در تجمع عمومی در میدان شهرداری، نفرت و انزجار خود را از آمریکا و صهیونیسم در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام فریاد خواهند زد.

گرگانی‎ها شنبه انزجار خود را از استکبار فریاد می‎زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه‎ای که به منظور هماهنگی برگزاری تجمع عمومی مردم ولایت‌مدار گرگان در محکوم کردن استکبار پلید و عمل بی‎شرمانه اهانت به حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) برگزار شد، ساعت 9:30 صبح شنبه 15 مهر ماه در میدان شهرداری گرگان را به عنوان زمان و مکان این تجمع اعلام کرد.

وی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی (ص) تکمیل‎کننده همه ادیان الهی است، خاطر نشان کرد: اسلام دارای تفکر جامع و جاویدی است که هیچ توهینی علیه انبیا و ادیان الهی در آن جای نداشته و نخواهد داشت.

جمشیدی ادامه داد: جهان استکبار که خود را مدعی ادیان الهی مسیحیت و یهودیت می‎دانند یکی از راه‎های رسیدن به اهداف و نیت‌های پلیدشان را توهین به مقدسات مسلمانان می‎دانند، زیرا اینها تنها مدعی مسیحی و یهودی بودن هستند و تنها از نام این ادیان الهی برای پوشش چهره کریه خود بهره می‎برند و به مفهوم واقعی، مسیحی یا یهودی نیستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: اینها عامل به فرهنگ و اندیشه انبیاء الهی نبوده و نیستند و تفکرات سیاسی و اجتماعی‌شان مبتنی بر دینی که خود را معتقد به آن می‎دانند نیست زیرا اگر آنها بخواهند جوامع خودشان را بر اساس آموزه‎های حضرت عیسی (ع) و موسی (ع) مدیریت کنند، قطعا این همه درگیری، قتل، غارت و زیاده‎خواهی در دنیا وجود نداشت. 

وی افزود: اینکه امروز نظام استکباری غرب و در رأس آنها آمریکا و صهیونیستها چنین توهین آشکاری به پیامبر بیش از 1.5 میلیارد مسلمان جهان انجام می‎دهند، باید در قبال این عمل پلید خود هزینه سنگینی دهند تا جلوی این دست از کارهای شیطانی گرفته شود.

وی تأکید کرد: خوشبختانه جهان اسلام و ملت‎های مسلمان با بیداری خود در مقابل این اقدام بی‎شرمانه مستکبران، حضور هوشمندانه میدانی دارند که ملت شهیدپرور ایران نیز پا به پای سایر مسلمانان جهان پس از نمازهای پرشکوه جمعه، راهپیمایی، تجمعات صنفی، دانشجویی و ... خشم و انزجار خود را از این عمل شیطانی استکبار، به دنیا نشان داده و خواهد داد.

جمشیدی اظهار امیدواری کرد: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور گرگان هم در روز شنبه در اجتماعی بزرگ خشم و انزجار خود را نسبت به تمام عوامل استکبار و تهیه‎کنندگان فیلم موهن به ساحت پیامبر مکرم اسلام (ص) اعلام دارند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول