اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار

مردم خراسان جنوبی انزجار خود را از توهین به پیامبر (ص) اعلام می‌کنند

خبرگزاری فارس: مردم خراسان جنوبی بار دیگر با حضور در راهپیمایی انزجار و نفرت خود را از اهانت به پیامبر (ص) اعلام می‌کنند.

مردم خراسان جنوبی انزجار خود را از توهین به پیامبر (ص) اعلام می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عصر امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری دومین تظاهرات مردم استان علیه توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) اظهار کرد: این راهپیمایی روز سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه جاری ساعت 9.30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سلم‌آبادی مسیر این راهپیمایی را از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر عنوان کرد و گفت: تمام اقشار وظیفه دارند تا در این راهپیمایی حضوری پرشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه یک راهپیمایی سراسری برای اعلام انزجار علیه فیلم اهانت به پیامبر (ص) در سطح کشور برگزار شده است، تصریح کرد: مقرر شده تا راهپیمایی دوم هر روز در یک استان برگزار شود تا دشمنان بفهمند مسلمانان علیه این اهانت بزرگ سکوت نمی‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این راهپیمایی در روز جمعه برگزار نشد تا دانش‌آموزان و دانشجویان نیز بتوانند در این تظاهرات حضور یافته و این اهانت بزرگ را محکوم کنند.

سلم‌آبادی ادامه داد: اطلاع‌رسانی برای حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی باید در دستور کار همه به ویژه صدا و سیمای استان قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: ائمه جماعات نیز باید در برپایی نمازهای جماعت برای حضور حداکثری مردم تلاش کرده و بعد از نماز زمان و مکان راهپیمایی را به مردم یادآوری کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه توهین به پیامبر نمی‌تواند محبت اهل بیت را از دل انسان‌ها فرونشاند، گفت: این اقدام کور حاصلی جز برافروختن خشمی مقدس در دل مومنان نداشت.

سلم‌آبادی ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه رسانه‌های داخلی و جهان اسلام این است که نگذارند موضوع توهین به پیامبر اکرم (ص) به فراموشی سپرده شود.

وی یادآور شد: فراموشی چنین مسائلی سبب می‌شود که دشمن احساس کند هر از چند گاهی می‌تواند چنین اقداماتی را انجام دهد لذا در این زمینه باید تلاش شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول