اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبیک:

امنیت جامعه مرهون خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک امنیت و آرامش موجود در جامعه را مرهون خدمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست.

امنیت جامعه مرهون خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی ‌در دیدار با مسئولان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: بین مردم و نیروی انتظامی اخوت و دوستی مناسبی برقرار شده که بیانگر اعتماد مردم به این نیروی خدوم است.

وی افزود: افرادی که به قانون تمکین کرده و کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند از نیروی انتظامی ترس و واهمه‌ای ندارند، ولی افرادی که خلاف قانون عمل می‌کنند و مرتکب جرم می‌شوند ا‌ز نیروی انتظامی هراس دارند و همواره درصدد هستند از عدالت و مجازات فرار کنند. 

                                                                                                                  

این مسئول ادامه داد: مردم به دلیل وجود آرامش، آسایش و امنیت در جامعه قدردان نیروی انتظامی هستند و از عملکرد نیروی انتظامی رضایت مطلوبی دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به کمبود نیروی انتظامی در زمینه امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی شاهد مأموریت‌های موفقیت‌آمیز این ارگان نظامی در سطح این شهرستان هستیم.

بغدادی با اشاره به سخت و طاقت‌فرسا بودن وظایف نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی همیشه آماده‌باش و خدمت‌رسان مردم است و با تلاش بی‌دریغ خود وظایف و مأموریت‌های خود را به نحو احسن به اثبات می‌رساند.

وی بیان کرد: از نیروی انتظامی شهرستان آبیک می‌خواهیم که گشت شبانه خود را در بوستان‌ها و پارک‌ها افزایش دهند تا برای افراد سودجو ناامنی لازم ایجاد شود.

در این دیدار از سوی فرمانداری آبیک با اهدای لوح و هدایایی از مسئولان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آبیک تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول