اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

فولاد قاین برای 3 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: فولاد قاین پس از بهره‌برداری کامل برای 3 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

فولاد قاین برای 3 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در بازدید از فولاد قاینات اظهار کرد: طرح فولاد قاینات از جمله هفت طرح بزرگ اقتصادی دولت در سطح کشور محسوب می شود.

وی اظهار کرد: این پروژه با میانگین پیشرفت 50 درصد از حیث پیشرفت فیزیکی رتبه نخست را در بین هفت طرح اقتصادی کشور در زمینه فولاد دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای راه‌اندازی این طرح بزرگ صنعتی انجام شده است، افزود: امید است در سه ماهه نخست سال آینده شاهد افتتاح فاز نخست این مجموعه باشیم.

رشید با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه برای 3 هزار نفر به صورت مستقیم و برای 20 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود، ادامه داد: ظرفیت سالانه این پروژه یک‌میلیون تن فولاد در سال است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از این پروژه 400 میلیون تومان است که تاکنون 200 میلیون تومان آن تامین و هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه حمایت از تولیدات استانی انجام گرفته است، گفت: استفاده از تولیدات درون استانی به عنوان یک اولویت اقتصادی به منظور حمایت از تولید کنندگان درون استانی به دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها ابلاغ شده است و مدیران و مسئولان مربوطه در این زمینه ارزیابی می‌شوند.

رشید با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان قاینات مورد بررسی قرار گرفت، افزود: تصمیمات خوبی در زمینه رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد و این در حالی است که مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سایر شهرستان‌های استان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول