اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

ارائه 126 هزار نفرساعت آموزش به مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از ارائه 126 هزار نفرساعت آموزش به مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

ارائه 126 هزار نفرساعت آموزش به مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، حسین خوشایند اظهار کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی و کمیته امداد امام خمینی، بیش از 538 نفر دوره معادل 126 هزار و 154 نفرساعت آموزش‌های مهارتی‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: در راستای نیازسنجی به منظور برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای مورد نیاز برای افراد زیر‌پوشش کمیته امداد با رعایت استانداردها و آئین‌نامه‌های آموزشی این اداره کل جهت دستیابی مددجویان به مهارت مورد نیاز بازار کار، این تفاهم‌نامه همکاری بین دو دستگاه به امضا رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: از این میزان آموزش ارائه شده 49هزار و 936 نفرساعت در بخش دولتی و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های بیرجند، قاینات، نهبندان، سربیشه، اسدیه و فردوس اجرایی شده است.

خوشایند افزود: 193 نفر‌دوره معادل با 76 هزار و 220 نفر ساعت در بخش خصوصی در آموزشگاه‌های آزاد نیز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان ارائه شده است.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول