اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فرهنگی ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی:

30 مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه کتابخوانی نماز است

خبرگزاری فارس: نماینده فرهنگی ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: 30 مهر‌‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی پیوندهای نماز است.

30 مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه کتابخوانی نماز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی احمد حسینی اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی پیوندهای نماز به همت ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی و با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان ویژه خواهران و برادران گروه سنی 10 سال به بالا برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این مسابقه را دانش‌افزایی، ارتقای بینش اسلامی و اعتقادی مخاطبان و غنی‌سازی اوقات فراغت عموم مردم برشمرد.

نماینده فرهنگی ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی افزود: کتاب پیوند‌های نماز تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی است.

حسینی تصریح کرد: علاقه‌مندان به مطالعه می‌توانند برای دریافت کتاب و سئوالات و پاسخنامه به ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی و دفاتر شهرستان‌ها مراجعه و این کتاب را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج مسابقه پیوندهای نماز تا 25 آبان‌ماه است، اظهار کرد: از جوایز این مسابقه می‌توان به کمک هزینه سفر به مکه مکرمه، کمک هزینه سفر به عتبات و عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ربع سکه بهار آزادی، اینترنت رایگان، هدایای ورزشی و محصولات فرهنگی اشاره کرد.

نماینده فرهنگی ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت واقعی کتاب یک‌هزار و 500 تومان است اما 800 تومان ارائه می‌شود، گفت: محل توزیع کتاب و سئوالات و پاسخنامه در بیرجند بلوار معلم، نبش معلم 17 فروشگاه محصولات فرهنگی نماز استان و در شهرستان‌ها ستاد اقامه نماز است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول