اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

روزنامه شرق ارزش‌های دفاع مقدس را تحقیر کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به کشیدن کاریکاتور روزنامه شرق اشاره کرد و گفت: روزنامه شرق ارزش‌های دفاع مقدس را تحقیر کرد.

روزنامه شرق ارزش‌های دفاع مقدس را تحقیر کرد

سردار یعقوب‌علی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، توهین به ارزش‌ها را دارای دو جنبه دانست و اظهار کرد: یکی از جنبه‌ها عدم شناخت و معرفت نسبت به موضوع و دیگری اهانت‌های عمدی است.

وی به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق در مورد دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حضور مردم سبب درخشندگی و آفرینش دفاع مقدس شده و امروز همین مردم در مقابل کسانی که می‌خواهند دفاع مقدس را زیر سؤال ببرند، می‌ایستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید با کسانی که در کشیدن کاریکاتور دست داشته‌اند برخورد قاطع شود، گفت: مردم و همه دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور این توهین بزرگ به رزمندگان دفاع مقدس را محکوم می‌کنند و خواستار برخورد جدی مسئولان مربوطه هستند.

نظری ادامه داد: رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی علیه ایران به تأسی از دستورات اسلام راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و بزرگ‌ترین دلیل بر این مدعا شهدایی است که از همه اقشار و نیز مذاهب و ادیان دیگر در این راه تقدیم نظام شده است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های رزمندگان در جبهه‌های نبرد است، گفت: همچنین عزت و صلابت ایران اسلامی مرهون جهادگرانی است که با دفاع جانانه خود نگذاشتند یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دشمن واگذار شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مبارزه اندیشه لیبرال سرمایه‌داری و دموکراسی با اندیشه اسلام نبوی و علوی ریشه در تاریخ دارد، اظهار کرد: استکبار جهانی و آمریکا اسلام را مانعی جدی برای رسیدن به قدرت، ثروت و لذت می‌دانند.

نظری با بیان اینکه عقلانیت، معنویت و عدالت مبنای اندیشه اسلام نبوی و علوی است، گفت: آثار تجلی معنویت و عدالت در اندیشه‌ها و فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در نظام سرشار است.

وی توهین به پیامبر اسلام را نشان ضعف غربی‌ها از گسترش اسلام دانست و افزود: تضاد لیبرال سرمایه‌داری با نظام اسلامی به دلیل آزادی و حقوق بشر نیست بلکه آنان با اندیشه اسلامی و شیعی که برخاسته از ایران است، دشمنی دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول