اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ابهر خبر داد

وجود 12 واحد دانشگاهی در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر از وجود 12 واحد دانشگاهی در شهرستان ابهر خبر داد.

وجود 12 واحد دانشگاهی در شهرستان ابهر

علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در زمینه وضعیت دانش‌آموزی و دانشجویی شهرستان ابهر پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 واحد دانشگاهی در شهرستان ابهر در رشته‌های مختلف دانشگاهی فعالیت دارند.

فرماندار شهرستان ابهر همچنین با اشاره به تعداد فعال این شهرستان گفت: در حال حاضر 300 مدرسه در شهرستان ابهر وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات فرهنگی انجام شده در شهرستان ابهر افزود: یکی از اقداماتی که شهرستان ابهر در طول سال اقدام به انجام آن می‌کند، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف کتاب است.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب موجب ارتقای سطح فرهنگی عموم مردم می‌شود، اضافه کرد: همچنین این نمایشگاه موجب دسترسی مردم به کتاب‌های مورد نظر خود می‌شود.

وی در ادامه با مطلوب ارزیابی‌کردن برگزاری نمایشگاه ناشران کتاب در استان زنجان و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها یک ظرفیت بزرگ برای استان محسوب می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در زمان بازگشایی مدارس موجب استفاده دانش‌آموزان نیز می‌شود، ادامه داد: هر سال برگزاری نمایشگاه در زمان بازگشایی مدارس بهترین فرصت برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان ابهر در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب افزود: به طور متوسط سالیانه پنج تا شش نمایشگاه کتاب در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز فضای مطلوب به منظور برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان ابهر موجود است، اضافه کرد: در صورتی که متولیان امر تمایل داشته‌ باشند، مسئولان ابهری آمادگی لازم را برای برگزاری نمایشگاه کتاب دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول