اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت سال گذشته صورت گرفت

اهدای 125 هزار مترمربع زمین توسط خیرین ابهری

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: طی هفت سال گذشته 125 هزار متر مربع زمین توسط خیرین ابهری به آموزش و پرورش ابهر اهداء شده است.

اهدای 125 هزار مترمربع زمین توسط خیرین ابهری

علیرضا قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ابهر، با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته اداره آموزش و پرورش ابهر در حوزه آموزش ابتدایی و در دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: طرح کیف استاندارد برای دانش‌آموزان ابتدایی و طرح پوشه تکانی برای بهبود وضعیت و کیفیت آموزشی از طرح‌های اجرا شده است.

وی افزود: طرح ارسال بازخوردهای مناسب در استفاده معلمان برای تشویق دانش‌آموزان، طرح بهترین سوالات «معلم من» برای همگام‌شدن با تحول بنیادین و همچنین برگزاری همایش تجلیل از مجریان برتر طرح کرامت از دیگر اقدام‌های صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به اقدام‌های حوزه آموزش نیروی انسانی اشاره و تصریح کرد: 70 عنوان دوره ضمن خدمت برای همکاران از جمله دوره مهارت‌های هفت‌گانه برای یک هزار نفر برگزار شده است.

وی افزود: اجرای دوره‌های متمرکز استانی برای نخستین بار در شهرستان ابهر برای رشته‌های فنی و همچنین برگزاری کارگاه بزرگ سند تحول بنیادین از دیگر برنامه‌های صورت گرفته است.

قنبری در ادامه به اهدای بیش از 220 هزار متر مربع زمین توسط خیرین ابهری اشاره و اضافه کرد: از این مقدار به میزان 125 هزار متر مربع در دولت‌های نهم و دهم اهدا شده است.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: در دولت‌های نهم و دهم مبلغ 500 میلیون ریال کمک نقدی به این مجمع اهداء شده است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر از اهداء و کمک نقدی همکاران فرهنگی آموزش و پرورش ابهر به مجمع خیرین مدرسه‌ساز خبر داد و ابراز داشت: ماهانه مبلغ 15 میلیون ریال از حقوق همکاران به حساب مجمع خیرین مدرسه‌ساز اهدا می‌شود.

وی با اشاره به 14 پروژه‌ نیمه تمام آموزش و پرورش ابهر عنوان داشت: مقاوم‌سازی دبیرستان امام صادق(ع) شماره دو ابهر و مدرسه فلاح صائین‌قلعه از این پروژه‌ها است.

قنبری افزود: خانه معلمان، کانون فرهنگی و تربیتی، مرکز استعدادهای درخشان، سوله کارگاهی هنرستان باقرالعلوم(ع) و استخر شنای فرهنگیان و دانش‌آموزان تعدادی دیگر از پروژه‌های نیمه‌تمام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول