اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر خبر داد

برگزاری 100 برنامه به مناسبت هفته دولت در ابهر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان ابهر گفت: بیش از 100 برنامه در هفته دولت سال جاری در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری 100 برنامه به مناسبت هفته دولت در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه هفته دولت فقط متعلق به فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی نیست، اظهار داشت: هفته دولت در نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه کسانی است که در راستای توسعه و تعالی آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: هفته دولت متعلق به همه خدمتگزاران و همه آحاد ملت ایران است چرا که نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا شده و مردم دراین نظام محور هستند.

معاون فرماندار ابهر تصریح کرد: نامگذاری این هفته به عنوان هفته دولت، تعلق این هفته به مردم را می‌رساند و صاحبان اصلی این هفته خود مردم هستند چرا که دولت برآمده از مردم است.

وی با اشاره به خدمات هفت ساله دولت‌های نهم و دهم خاطرنشان کرد: دولت‌های نهم و دهم با هدایت‌های عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی را در تمام نقاط کشور انجام دادند.

ربیعی در ادامه با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه ثمره خون شهدا است.

وی افزود: توفیق و رمز موفقیت دولت، حرکت در مسیر آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

معاون فرماندار ابهر با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان ابهر عنوان داشت: بیش از 100 برنامه در هفته دولت سال جاری شامل افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها و همچنین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

ربیعی افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آورند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول