اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان اردبیل:

غرب در فضای اینترنتی برای جوانان ما قتلگاه درست کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: غرب در فضای مجازی و اینترنتی برای جوانان کشور ما کمینگاه و قتلگاه فکری، اعتقادی و اخلاقی درست کرده است.

غرب در فضای اینترنتی برای جوانان ما قتلگاه درست کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریمخانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل اظهار داشت: نیروی انتظامی برای مقابله با جرائم اینترنتی چند سالی است که پلیس فتا را تشکیل داده تا مقابله جدی با کمینگاه دشمن در این عرصه کند.

وی ضرورت هوشیاری، آگاهی و بصیرت جوانان را به همراه خانواده‌ها در خنثی کردن توطئه‌ها و ترفندها یادآور شد و اضافه کرد: استکبار جهانی با تدارک این کمین سعی می‌کند به هر شکل ممکن در باور و اعتقاد جوانان و نسل آینده ما خلل ایجاد کند اما در این حربه کثیف و تله بافته شده خود گرفتار آمده است.

این مسئول در ادامه افزود: منهای جرایم خرد و کوچک قریب به به اتفاق جرایم رخداده در جامعه ارتباطی نزدیک با ترفندهای دشمن دارد که سعی می‌کنند با کمترین جوسازی‌ها از طریق فضای مجازی بیشترین ضربه را به پیکره نظام اسلامی ما وارد کنند.

کریمخانی در ادامه به نعمت بزرگ ولایت در هوشیاری و دیدبانی دفع توطئه‌ها و ترفندهای نظام کفر اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اعلام کردند ما تنها با مجهز شدن به بصیرت می‌توانیم از این پیچ خطرناک عبور کنیم.

وی تنها راه مقابله به این هجمه‌ها را هوشیاری و همراهی خانواده‌ها و نزدیک آنها با فرزندانشان و همچنین همکاری با پلیس توصیف کرد و ادامه داد: اگر امروز اردبیل در تراز و شاخص ملی سومین استان امن کشور است نه صرف اقدامات پلیسی بلکه از بابت همراهی و اعتماد مردم به مجاهدت و تلاش پلیس است که بر این قدرت و توان افزوده است.

رئیس پلیس استان اردبیل خاطرنشان کرد: دیگر امروز دوران زندگی اتفاقی و شانسی سپری شده است چرا که دشمنان ما و معاندان نظام برای لحظه لحظه جوانان ما برنامه‌ریزی شیطنت‌آمیزی انجام داده‌اند و ما به یقین جز با همراهی و همدلی مردم نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

کریمخانی تحقق امنیت پایدار را در گرو همسوئی مردم اعلام کرد و گفت: اگر امروز شعار نیروی انتظامی سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست می‌باشد به آن دلیل است که ما تمام توان خود را از حضور آگاهانه مردم داریم.

وی به انجام عملیات‌‌های متعدد در حوزه انتظامی، اخلاقی، عملیاتی و ترافیکی در یک سال گذشته به تعداد 600 مورد اشاره کرد و ابراز داشت: ما در کاهش جرایم سه درصد توفیق داشتیم و مطمئن هستیم که در ادامه سال نیز در این راستا حرکت می کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول