اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

شخصیت پیامبر اعظم (ص) نقطه وحدت همه مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: شخصیت پیامبر اعظم (ص) نقطه وحدت همه مسلمانان جهان است از این رو توهین به پیامبر رحمت و دوستی، ارادت و انسجام مسلمانان جهان را بیشتر کرده است.

شخصیت پیامبر اعظم (ص) نقطه وحدت همه مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی لشکربلوکی ظهر امروز در تجمع باشکوه دانشجویان بسیجی دانشگاه‎های مرکز گلستان در واکنش به اقدام صهیونیستی ـ آمریکایی و توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام به اهداف شوم استکبار جهانی در توهین به مقدسات دینی مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی با استفاده از تاکتیک‎ها و روش‎های مختلف جنگ نرم در تلاش است از یک سو افکار عمومی جهان را از شکل‎گیری بیداری اسلامی منحرف و از سویی دیگر در افکار عمومی مردم خودشان نیز مسلمانان را انسان‎هایی خشن، زورگو و تروریست معرفی کند که این اقدام ناشی از تفکر احمقانه دشمن است.

وی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی با علم به این مفاهیم و با برخورداری از بصیرت و آگاهی و در راستای فرامین مقام معظم رهبری که دانشجویان را افسران جنگ نرم خواندند باید همواره در صحنه‎های جنگ نرم آماده باشند و هرگونه حرکات دشمن را در تمام عرصه‎های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شناسایی و در نطفه خفه کنند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان با تاکید بر اینکه حرکت عظیم دانشجویان گلستانی در محکومیت اقدام موهن صهیونیستی آمریکایی مشت محکمی بر یاوه‎گویی‎های استکبار جهانی است متذکر شد: توهین به مقدسات دینی و اعمال نابخردانه غرب تقویت جوشش اسلام‎خواهی و افول دولت‎های استکباری را به همراه دارد.

لشکربلوکی اظهار داشت: مردم ایران از هر قوم و مذهبی در صحنه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در دفاع از ارزش‎های دینی وارد عرصه شده‎اند و با جانفشانی انقلاب را تثبیت و دشمن را به زبونی کشانده‎اند.

تجمع دانشجویی در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اعظم (ع) در گرگان به همت ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول