اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال مس کرمان:

بومی‌سازی تیم هندبال کرمان را دنبال می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: قصد داریم با میدان دادن به جوانان و نوجوانان هندبال کرمان فضا را برای شکل‌گیری تیمی بومی و مقتدر در آینده فراهم کنیم.

بومی‌سازی تیم هندبال کرمان را دنبال می‌کنیم

سید محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی تیمش در هفته نخست مسابقات لیگ برتر هندبال ایران اظهار داشت: پیروزی در بازی نخست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط حساس تیم برای آغاز مراحل آماده‌سازی و حضور در این فصل از مسابقات این پیروزی تأثیر زیادی در روحیه بازیکنان تیم داشت.

موسوی افزود: هرچند در این بازی شروع خوبی نداشتیم و حتی در نیمه نخست با اختلاف چند گل از حریف عقب ماندیم، اما با توجه صحبت‌های انجام شده در بین دو نیمه توانستیم، عقب‌ماندگی خود را جبران کنیم و رفته‌رفته سوار بر بازی شویم.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط مسابقه و تأثیرات زیادی که داور مسابقه با نحوه قضاوتش در روند مسابقه داشت، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، البته داور مسابقه در دقایقی از بازی با قضاوت ضعیفش حتی شرایط را برای ایجاد جو متشنج در سالن فراهم کرد.

موسوی تصریح کرد: داور این دیدار در حد و اندازه این بازی نبود و فدارسیون هندبال و کمیته داوران باید از هم اکنون در انتخاب و گزینش داوران دقت نظر بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار کرمانی در ترکیب صنعت مس در این فصل از مسابقات بیان کرد: می‌خواهیم با میدان دادن به جوانان و نوجوانان خود فضا را برای شکل‌گیری تیمی بومی و مقتدر در آینده فراهم کنیم.

به گزارش فارس،‌ مس در هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم ثامن‌الحجج (ع) سبزوار است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول