اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر اعلام کرد

بدهی 9 میلیاردی ریالی شهرداری شوشتر به اداره توزیع برق

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از بدهی 9 میلیاردی و 500 میلیون ریالی شهرداری به اداره توزیع برق خبر داد.

بدهی 9 میلیاردی ریالی شهرداری شوشتر به اداره توزیع برق

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: بازارچه‌های غیر رسمی که با حضور دست‌فروشان و دوره‌گردان تشکیل شده باید با اقدام شهرداری ساماندهی شود.

وی ادامه داد: فضایی برای راه‌اندازی این بازارچه‌ها تعیین شود و افراد دوره‌گرد و دستفروش تنها مجاز باشند در همان محل‌ اقدام به فروش کالای مورد نظر خود کنند.

سالم‌پور تأکید کرد: اجرای این طرح می‌تواند شهرداری را در افزایش سطح درآمد، ساماندهی بازارچه‌های غیر‌رسمی، نظارت صحیح از نظر بهداشتی بر توزیع مواد خوراکی و جمع آوری سد‌معابر و دست‌فروشان سطح شهر یاری کند.

وی با اشاره به دیگر معضلات شهری افزود: وجود متکدیان در شوشتر مشکلات فراوانی از نظر اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی به وجود آورده است و شهرداری باید برای جمع‌آوری این افراد در کنار حمایت دیگر نهادهای مرتبط اقدام کند.

این عضو شورای شهر با اشاره به برخی بدهی‌های معوقه شهرداری و تأکید بر پرداخت آنها، بیان کرد: شهرداری شوشتر در شرایط‌ کنونی 9 میلیارد و 500 میلیون ریال برای قبوض برق شهرداری به اداره توزیع برق شوشتر بدهی دارد و باید برای پرداخت بدهی‌ها اقدام عاجل کند.

سالم‌پور با اشاره به مشکلات پیشین شورای اسلامی شهر شوشتر با اداره کل راه و ترابری خوزستان افزود: دو سال پیش قرار بود رمپ نیمه‌کاره پل شطیط پس از جذب اعتبارات در سال 1389 کامل شود ولی تاکنون هیچ اقدامی در این‌باره انجام نشده است.

وی گفت: در آن زمان شورای شهر با ارائه دعوی در دادگستری شوشتر این موضوع را پیگیری کرد و اداره کل راه و ترابری خوزستان متعهد شد تا در اسرع وقت پروژه را تکمیل کند ولی تاکنون چنین اقدامی انجام نداده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول