اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نخستین کنگره بین المللی اضطراب خبر داد

راه‌اندازی مرکز تشخیص، درمان و تحقیق اضطراب در بیمارستان رضوی مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین کنگره بین‌‎المللی اضطراب از راه اندازی مرکز تشخیص، درمان و تحقیق اضطراب در بیمارستان رضوی خبر داد.

راه‌اندازی مرکز تشخیص، درمان و تحقیق اضطراب در بیمارستان رضوی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی گرجی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره بین‎المللی اضطراب در بیمارستان رضوی مشهد، اظهار کرد: همه جوامع بشری با پدیده اضطراب روبه‌رو هستند که در سلامتی انسان‎ها تاثیرگذار است.

وی افزود: علائم گوناگونی برای اختلال اضطراب وجود دارد که همه جوامع را درگیر کرده است اما یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد اضطراب، سبک زندگی انسان‎ها است و در هر فردی نیز میزان و تاثیر گذاری آن متفاوت است.

دبیر نخستین کنگره بین‎المللی اضطراب به تاثیرات این اختلال در انسان اشاره و خاطرنشان کرد: اضطراب قابل درمان است اما باعث ایجاد بیماری‎های روحی و جسمی در انسان‎ها می‎شود و باید به آن توجه کرده و برای درمان و مقابله با آن برنامه‌ریزی کرد.

پروفسور گرجی از عوامل محیطی به عنوان یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر اضطراب در افراد نام برده و تاکید کرد: عوامل مختلفی بر اضطراب تاثیرگذار است که یکی از مهم‌ترین آنها عوامل محیطی است، به عنوان مثال جنگ و مناقشات بین‌المللی و حتی آب و هوا هم بر اضطراب تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: در منطقه خاورمیانه به دلیل جنگ‌های سال‌های اخیر شاهد افزایش اضطراب در میان مردم هستیم و این مساله نشان از تاثیر فراوان عوامل محیطی بر این اختلال دارد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول