اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره سراسری عکس رضوی خبر داد

اهدای تندیس جشنواره عکس رضوی به هنرمند زنجانی

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره سراسری عکس رضوی از اهدای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره سراسری عکس رضوی به هنرمند زنجانی خبر داد.

اهدای تندیس جشنواره عکس رضوی به هنرمند زنجانی

علی داننده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری عکس رضوی و براساس رای هیئت داوران فاطمه قلویسی از زنجان تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره 12 هنرمند انتخاب و تندیس جشنواره را دریافت کردند، افزود: استان زنجان نیز در این جشنواره حائز رتبه شد.

دبیر جشنواره سراسری عکس رضوی با اشاره به داوری آثار رسیده به جشنواره از سوی هنرمندان مطرح عکاسی کشور، خاطرنشان کرد: محمدمهدی رحیمیان، سید عباس میرهاشمی، فرهاد سلیمانی، اسماعیل عباسی و مجید ناگهی به عنوان داوران جشنواره عکس رضوی انتخاب آثار را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: هیئت داوران پس از بررسی 2هزار و 816 اثر رسیده به دبیرخانه در نهایت چهل و هشت تک عکس را برای ارائه در نمایشگاه انتخاب کرد.

داننده تصریح کرد: از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره دوازده اثر را به عنوان آثار برتر چهارمین جشنواره سراسری عکس رضوی برگزیده شد.

گفتنی است فاطمه قلویسی فعالیت خود را در زمینه هنر عکاسی با گذراندن دوره آموزشی این هنر در انجمن سینمای جوان دفتر زنجان از سال 74 آغاز کرده است.

وی پیش از این نیز مقام دوم جشنواره عکس نوروز در زادگاهم را کسب کرده بود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول