اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

پایگاه امدادی خراسان جنوبی به پایگاه امدادی شرق کشور ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره ارتقای پایگاه امدادی مرکز خراسان جنوبی به پایگاه امدادی شرق کشور قول مساعد داد.

پایگاه امدادی خراسان جنوبی به پایگاه امدادی شرق کشور ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ظاهر رستمی پیش از ظهر امروز در همایش «امدادگران جوان، داوطلبان یاری‌رسان» در بیرجند اظهار کرد: توسعه استان‌ها با سرعت، دقت و براساس کارشناسی و ارزیابی نیاز امروز جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: خراسان جنوبی در زمره استان‌هایی قرار دارد که از امکانات و توانمندی‌های کمتری برخوردار است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر به عشق، صداقت و مهربانی مردم خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی با وجود محرومیت‌ها و مشکلات متعدد در نوع‌دوستی و کمک به مردم پیشقدم است.

رستمی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماع اظهار کرد: بار سنگین حفظ نظام بر دوش مردمان مخلص، مقاوم و با صداقت کشور است.

*ایده‌های مسئولان باید با جغرافیای استان‌ها مطابق باشد

وی با بیان اینکه اگر تصمیمات مسئولان قابل اجرا نباشد فایده‌ای ندارد، گفت: ایده‌های مسئولان مرکز باید با جغرافیای استان‌ها مطابق باشد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: در رکاب بودن مسئولان با داوطلبان و مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

رستمی تصریح کرد: همکاری مردم و داوطلبان هلال احمر سبب شده تا طی سه سال اخیر جمعیت استان توسعه همه‌جانبه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ساخت 7 هزار مترمربع انبار برای نگهداری اقلام امدادی را در دستور کار دارد، افزود: انبارهای جمعیت هلال احمر این استان از لحاظ متراژ به حد استاندارد رسیده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر به وجود 12 پایگاه امداد جاده‌ای در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: 50 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به این استان اختصاص داده شده است که از این تعداد 32 دستگاه در بخش امداد جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی فعال هستند.

رستمی از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای امکانات جمعیت خراسان جنوبی طی سه سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: امکانات مناسبی به خراسان جنوبی در این سه سال اختصاص داده شده است.

وی بحث آموزش امدادی داوطلبان را حائز اهمیت دانست و افزود: خراسان جنوبی از رده‌های پایین در جدول ارزیابی جمعیت هلال احمر کشور، به رده‌های بالای جدول در حال حرکت است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر بزرگ‌ترین عبادت دین اسلام را خدمتگزاری به مردم دانست و ادامه داد: ارزش‌های دینی و معنوی در انقلاب اسلامی وقتی محقق می‌شود که همراه با مردم و خدمتگزاری برای آنها باشد.

رستمی مردم را سرمایه اصلی نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای رسیدن به ارزش‌های دینی و معنوی، موفقیت و اجر دنیا و آخرت باید در رکاب مردم خدمت کرد.

وی خدمتگزاری بی‌منت را برای مردم ارزشمند دانست و اظهار کرد: مسئولان نظام باید در راستای خدمت به مردم گام‌های ارزشمندی بردارند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تقویت استان‌های محروم کشور را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: باید خراسان جنوبی آنقدر تقویت شود تا بتواند هر حادثه‌‌ای در جغرافیای خود را مدیریت کند.

رستمی عملکرد جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی را عالی عنوان کرد و گفت: داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صاحب ایده‌های بزرگی هستند و مسئولان باید از آنان حمایت کنند.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول