اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی آموزش و پرورش کردستان

برنامه‌های هفته پیوند اولیاء و مربیان در کردستان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان در سال تحصیلی 92-91 را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته پیوند اولیاء و مربیان در کردستان اعلام شد

سید عطاالله احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک هفته پیوند به اولیا و مربیان مدارس اظهار کرد: 24 تا 30 مهر ماه به نام هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده و به همین مناسبت در راستای تعامل هر چه بیشتر اولیای خانه و مدرسه ویژه برنامه‌هایی در سطح ادارات و مدارس استان برگزار می‌شود.

وی آشنا کردن والدین دانش‌آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش به ویژه آئین‌نامه‌های انجمن اولیا و مربیان، یافتن بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه و ایجاد حساسیت در اولیا و مربیان نسبت به اهمیت تربیت و معرفت دینی دانش‌آموزان را از اهداف برنامه‌های هفته پیوند برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت‌جویی در اولیای دانش‌آموزان، تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت و فراهم کردن امکان بهره‌گیری مناسب از تخصص‌ها و مهارت‌های اولیای دانش‌آموزان از دیگر اهداف برنامه‌های هفته پیوند است.

وی به عناوین روزهای هفته پیوند اولیا و مربیان در سال تحصیلی 92-91 اشاره کرد و بیان داشت: روز دوشنبه 24 مهر ماه، نخستین روز هفته به نام پیوند اولیا و مربیان، تعامل و همکاری خانه و مدرسه نامگذاری شده است.

احمدی یادآور شد: روز سه‌شنبه 25 مهر ماه، دومین روز هفته به نام پیوند اولیاء و مربیان، ترویج فرهنگ تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، چهارشنبه 26 مهر ماه سومین روز هفته پیوند به نام پیوند اولیاء و مربیان، نشاط، تندرستی و معنویت با احیای سنت‌های حسنه اسلامی و پنج‌شنبه 27 مهر ماه چهارمین روز هفته به نام پیوند اولیاء و مربیان، خانواده و تربیت قرآنی نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین روز جمعه 28 مهر ماه پنجمین روز هفته به نام پیوند اولیاء و مربیان، تجدید میثاق با ولایت و ارزش‌های اسلامی، شنبه 29 مهر ماه ششمین روز هفته به نام پیوند اولیاء و مربیان، آموزش خانواده و بصیرت دینی ـ انقلابی و یک‌شنبه 30 مهر و آخرین روز هفته پیوند به نام پیوند اولیاء و مربیان، نقش خانواده در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول