اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‏های هفته پیوند اولیا و مربیان در دامغان تشریح شد

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در 100 مدرسه دامغان

خبرگزاری فارس: برنامه‏های هفته پیوند اولیا و مربیان در شهرستان دامغان اعلام شد و در این میان، برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در 100 مدرسه دامغان مهم‏ترین برنامه این شهرستان است.

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در 100 مدرسه دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‏ریزی هفته پیوند اولیا و مربیان در شهرستان دامغان در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش دامغان اظهار داشت: طرح‏های هفته پیوند اولیا و مربیان از 24 مهر ماه هم‏زمان با سراسر کشور در شهرستان دامغان برگزار می‏شود.

محمدعلی امانی تصریح کرد: دیدار شورای انجمن اولیا و مربیان به همراه مدیر و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش دامغان با امام جمعه و فرماندار، برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در 100 آموزشگاه تحصیلی و مدرسه و به صدا درآمدن زنگ هفته پیوند اولیا و مربیان از مهم‏ترین برنامه‏های هفته پیوند اولیا و مربیان در شهرستان دامغان است.

وی اضافه کرد: با وحدت اولیا و مربیان، پیوند میان مدرسه و خانه شکل می‏گیرد و از این جهت باید پیوند اولیا و مربیان در سطح جامعه تقویت شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: مشارکت اولیا در جهت استقرار نظام جدید آموزشی از ضروریات امروز بوده که همه خانواده‏ها باید در این زمینه مشارکت و همکاری خوبی داشته باشند.

وی یادآور شد: امر تعلیم و تعلم مشارکت همه‌جانبه اولیا را می‏طلبد و در این زمینه مردم و مسئولان باید همکاری خوبی با مدارس داشته باشند.

امانی گفت: امیدواریم در برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان، خانواده‏ها به عنوان اعضای اصلی مدارس نقش خوبی ایفا کنند.

در این جلسه، اعضا به بیان دیدگاه‏ها و نقطه نظرات خود در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‏های هفته اولیا و مربیان در شهرستان دامغان پرداختند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول