اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ترویج امر ازدواج برنامه اصلی دستگاه‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ترویج امر ازدواج و تسهیل آن در جامعه باید به برنامه اصلی دستگاه‌های فرهنگی تبدیل شود.

ترویج امر ازدواج برنامه اصلی دستگاه‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با اشاره به ضرورت ترویج امر ازدواج در جامعه اظهار کرد: ازدواج به عنوان سنت نبوی و امری مهم در جامعه اسلامی باید مورد توجه همه مسئولان و مدیران باشد.

وی کمک به تسهیل ازدواج جوانان را وظیفه‌ای جدی برای مسئولان عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود و حساسیت توجه به ترکیب جمعیتی کشور ترویج امر ازدواج در بین جوانان اهمیت دوچندان یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه تغییر ترکیب جمعیتی جامعه به سمت سنین جوانی نیازمند برنامه‌ریزی جدی است بیان کرد: کاهش نرخ رشد جمعیت کشور تهدیدی جدی برای امنیت ملی است که نگاه دشمنان نیز به این سمت معطوف شده و تسهیل ازدواج و ترویج آن در بین قشر جوان گامی اساسی در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و تحقق افزایش نرخ رشد جمعیت است.

وی شناسایی موانع ازدواج جوانان و رفع آنها برای افزایش این سنت حسنه نبوی را ضروری دانست و تصریح کرد: افزایش تسهیلات بانکی و تقویت اهرم‌های تشویقی، همچنین رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی تأثیر بسزایی در افزایش ازدواج در جامعه خواهد داشت.

انصاری توجه مسئولان به فرهنگ‌سازی ازدواج پایدار و آسان در بین جوانان را خواستار شد و خاطر نشان کرد: مسئولان ترویج امر حسنه ازدواج را به عنوان یک وظیفه و فریضه الهی مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول