اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید استاندار خراسان رضوی بر ‌‌اهتمام کارکنان دولت ‌برای حفظ قرآن‌

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی به تمام رؤسای سازمان‌ها، مدیران کل و فرمانداران سراسر استان ابلاغ کرد که نسبت به تشویق پرسنل و بهره‌برداری از طرح حفظ غیرحضوری قرآن کریم در قالب برنامه رادیویی گامی به سوی نور اقدام کنند.

تاکید استاندار خراسان رضوی بر ‌‌اهتمام کارکنان دولت ‌برای حفظ قرآن‌

به گزارش خبرگزاری فارس ازمشهد‌، محمود صلاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران با خوب و جذاب دانستن برنامه رادیویی "گامی به سوی نور" خواستار همکاری همه دستگاههای استان برای تشویق پرسنل خود به شرکت در این برنامه با موضوع حفظ قرآن کریم شد.

وی اظهار امیدواری کرد با استقبال از برنامه طرح حفظ قرآن کریم به صورت غیرحضوری شاهد یک عزم عمومی در امر حفظ قرآن کریم با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در سطح استان باشیم.

این برنامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن کریم‌، با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و اداره کل صدا و سیمای مرکز خراسان تهیه شده است.

این برنامه رادیویی هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت 10:30 تا 11 صبح از رادیو خراسان توسط اساتید برجسته کشوری عابدین‌زاده و حسنی اجرا می‌شود که بازپخش آن ساعت 18 همان روز است.

افراد علاقه‌مند می‌توانند با ارسال عدد 30 به شماره 100088114 در این برنامه ثبت نام کنند تا در مورد ارتباط با اساتید با آنان تماس حاصل شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول