اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به کمربندی فردوس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس از اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه کمربندی فردوس - اسلامیه خبر داد.

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به کمربندی فردوس

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: احداث کمربندی در شهرستان فردوس از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با بهره‌برداری از این پروژه حوادث ترافیکی در شهر اسلامیه کاهش چشمگیری می‌یابد.

وی با اشاره به گذشت 17 سال از آغاز پروژه کمربندی فردوس - اسلامیه گفت: در سال جاری 6 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن نیز از دو روز گذشته آغاز شده است.

فرماندار فردوس به عبور سالانه بیش از 8 میلیون مسافر و زائر از استان‌های جنوبی کشور به سمت مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: به سبب موقعیت استراتژی فردوس و همچنین تراکم حوادث جاده‌ای در این شهرستان تکمیل کمربندی فردوس - اسلامیه از نیازهای ضروری منطقه است.

*بهره‌برداری از کمربندی فردوس تا مهر 92

رجبی‌مقدم از قرار گرفتن پروژه کمربندی فردوس - اسلامیه در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار خبر داد و گفت: پروژه احداث باند دوم فردوس، دیهوک و باند دوم فردوس، بجستان نیز در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار دارد.

وی طول مسیر کمربندی فردوس - اسلامیه را 17 کیلومتر اعلام کرد و افزود: عملیات زیرسازی مسیر در حال اجرا بوده و 12 کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.

فرماندار فردوس تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه کمربندی فردوس - اسلامیه ترافیک و حوادث جاده‌ای در اسلامیه کاهش یافته و مردم این شهر نیز با خیال راحت و آسوده گذران زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول