اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس خبر داد

افزایش 250 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی و مهندسی شهرستان فردوس از افزایش 250 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد.

افزایش 250 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در سال جاری

علی زال‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: دانشکده فنی‌ و مهندسی شهرستان فردوس فعالیت خود را از سال 1389 با دو رشته کاردانی برق و الکترونیک و برق و قدرت آغاز کرد.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری پذیرش دانشجو در دانشکده فنی و مهندسی فردوس از رشدی 250 درصدی برخوردار است به طوری که آمار دانشجویان این دانشکده از 180 دانشجو در سال گذشته به 450 دانشجو در سال جاری افزایش یافته است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس تصریح کرد: تمام امکانات لازم برای ورود دانشجویان این دانشکده فراهم و با همکاری مسئولان شهرستان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال تحصیلی جاری تعداد دو خوابگاه مجهز به سلف سرویس و سالن ورزشی در اختیار دانشکده قرار داده شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در ارتباط با اسکان دانشجویان وجود ندارد.

 

*افزایش چهار رشته تحصیلی به رشته‌های دانشکده فنی ‌و مهندسی فردوس

زال‌حسینی از افزایش تعداد رشته‌های این دانشکده خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری چهار رشته تحصیلی شامل کارشناسی برق و الکترونیک، برق و قدرت، کاردانی و کارشناسی نرم‌افزار کامپیوتر به تعداد رشته‌های این دانشکده اضافه شده است.

وی با اشاره به موفقیت دانشجویان این دانشکده در کنکور کاردانی به کارشناسی افزود: در سال تحصیلی جاری  بیش از 98 درصد دانشجویان این مرکز در کنکور کارشناسی ناپیوسته پذیرفته و موفق به راهیابی در دانشگاه‌های دولتی شده‌اند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول