اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل کمیته آسیب‌شناسی ‌‌در دادگستری خراسان‌ رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی از تشکیل کمیته آسیب شناسی و تحلیل آمار و اطلاعات در دادگستری خراسان‌رضوی خبر داد.

تشکیل کمیته آسیب‌شناسی ‌‌در دادگستری خراسان‌ رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از واحد اطلاعات و اخبار  دادگستری خراسان‌رضوی علی اردکانیان با اعلام خبر تشکیل کمیته آسیب شناسی آمار و اطلاعات  در ستاد دادگستری خراسان‌رضوی اظهار کرد:با توجه به  اهمیت فوق‌العاده دقت و صحت داده‌های آماری واحدهای قضایی در تحلیل و نتیجه گیری از نحوه عملکرد مجموعه قضایی،آسیب شناسی و تحلیل آمار و اطلاعات در دادگستری خراسان‌رضوی تشکیل شده است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی گفت: با توجه به قابلیت‌های سیستم  مدیریت الکترونیک پرونده های قضایی(cms)در ارائه آمار از مناظر گوناگون و با عنایت به اینکه در بررسی عملکرد واحدهای قضایی ملاک عمده و اصلی همین سیستم مدیریت الکترونیک  پرونده‌های  قضایی است دقت و صحت در ارائه آمار بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

وی افزود: بر اساس همین واقعیات و پس از ارائه دیدگاه‌ها و نظریات مسئولان قضایی در آخرین جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی، رئیس کل دادگستری استان ضمن تاکید مجدد بر اهمیت  آمارها خواستار دقت و سرعت کافی در ثبت اطلاعات مورد نیاز ازقبیل مشخصات فردی طرفین پرونده و موارد ضروری دیگر توسط کاربران و نظارت مستمر بر عملکرد قضات و کارکنان  واحدهای قضایی توسط مسئولان شد.

اردکانیان خاطرنشان کرد: در این جلسه و با عنایت به موارد گفته شده  دستور تشکیل کمیته آسیب شناسی و تحلیل و بررسی آمار و اطلاعات  با عضویت معاونین رئیس کل دادگستری استان، دادستان و ریاست محاکم عمومی و انقلاب مشهد توسط حجت‌الاسلام سید حسن شریعتی صادر شد و از این پس  این کمیته به صورت ویژه تحلیل و بررسی آمار و اطلاعات مربوط به عملکرد واحدهای قضایی استان را رصد و دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول