اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش خبرنگار فارس از برکات سفر رهبری به کرمانشاه ـ 1

‌روانسر با اجرای 52 مصوبه سفر رهبری روی ریل ‌پیشرفت قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: تصویب 52 پروژه با اعتباری بیش از 337 میلیارد و 950 میلیون ریال برای شهرستان روانسر از برکات سفر رهبری در 20 مهرماه سال 90 به استان کرمانشاه است.

‌روانسر با اجرای 52 مصوبه سفر رهبری روی ریل ‌پیشرفت قرار گرفت

جلال صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در آستانه نخستین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اظهار کرد: حضور وصف‌ناپذیر مردم، عظمت و شکوه اراده ملت ایران را در این خطه گلگون نشان می‌دهد چراکه مردم حتی لحظه‌ای از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده دست نخواهند کشید.

صفری افزود: در آن روز‌ها شور و شعف خاصی در استان و به‌ویژه میان مردم شهرستان روانسر حاکم بود و حضور خود جوش اقشار مختلف مردم در استقبال از سفر رهبری در کرمانشاه و شهرستان پاوه و همچنین سفر نماینده ایشان به شهرستان روانسر بیانگر انقلابی بودن ساکنان این خطه است و  مردم این شهرستان، هیچ وقت خاطرات چنین روزهایی را از یاد نخواهند برد، زیرا افتخار بزرگی نصیب مردمان این شهر شده است.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان روانسر که همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری چشم‌گیر داشته و وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند در مهر ماه سال گذشته حضوری پرشور و به یاد‌ماندنی را در مراسم این ایام به نمایش گذاشتند.

فرماندار روانسر ادامه داد: علاوه بر برکات معنوی این سفر که وصف‌نشدنی است برکات مادی آن نیز بیشتر به چشم می‌خورد به‌طوری که تمامی نقاط استان روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی در خصوص پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به استان در حوزه این شهرستان گفت: 52 پروژه با اعتباری بیش از 337 میلیارد و 950 میلیون ریال برای روانسر تصویب شده است.

صفری خاطر‌نشان کرد: این پروژه‌ها از مهر ماه سال گذشته شروع و تا پایان سال 92 به اتمام می‌رسد که تاکنون بسیاری از این پروژه‌ها اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار روانسر مهمترین این طرح‌ها را احداث سالن ورزشی سقف بلند در روانسر و دو زمین ورزشی روباز ، تامین پنج واحد مسکونی از محل طرح‌های مسکن مهر برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر و کمک به جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، اجرای سه طرح هادی روستایی‌، تعمیر و تکمیل مساجد و کمک به فعالیت‌های مذهبی مساجد‌ و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال تلویزیونی در ایستگاه‌های روانسر و شاهو  دانست.

صفری گفت: اجرای عملیات‌های آبخیزداری و تجهیز و نوسازی اراضی، گازرسانی به 30 روستای شهرستان، احداث خانه عالم‌، آبرسانی به مجتمع‌های خیبر و داردرفش‌، اصلاح شبکه و انشعابات برق روستاهای شهرستان‌، تامین وام خوداشتغالی و جهیزیه و کمک‌های موردی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی‌، گازکشی به 67 واحد مسکن محرومان زیر پوشش کمیته امداد و 34 واحد مسکن محرومان بهزیستی، تکمیل تاسیسات فاضلاب شهری و بهسازی و آسفالت راه روستایی 12 روستای این شهرستان از دیگر پروژه‌های مهم سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول