اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش خبرنگار فارس از برکات سفر رهبری به کرمانشاه ـ 3

کنگاور تا سال‌های سال از برکات سفر رهبری بهره‌مند خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: مردم شهرستان کنگاور تا سال‌های سال از برکات مادی و معنوی سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به این شهرستان بهره‌مند خواهند بود.

کنگاور تا سال‌های سال از برکات سفر رهبری بهره‌مند خواهد بود

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور، ضمن گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و به‌ویژه شهرستان کنگاور، اظهار کرد: سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به شهرستان کنگاور، برکات بسیار زیادی در بعد مادی و معنوی به‌دنبال داشت.

عزیزی خاطرنشان کرد: همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر منطقه از جمله برکات سفر نورانی امام خامنه‌ای به شهرستان کنگاور است.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان خود را برای گرامیداشت سالگرد آن ایام پر برکت آماده کرده‌اند، افزود: در جریان سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگاور، 57 طرح با اعتبار بیش از 420 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان به تصویب رسید.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مذکور از سال قبل شروع شده و تا سال 93 به‌تدریج اجرای همه پروژه‌ها کام مردم شهرستان را شیرین خواهد کرد، گفت: عملیات اجرایی هفتاد درصد این طرح‌ها در سال 90 و 91 با اعتبار  300 میلیارد ریال آغاز شده و این پروژه‌ها با پیشرفت خوبی در حال ساخت هستند.

عزیزی تصریح کرد: احداث فاز دوم دانشگاه پیام‌نور با اعتبار 10 میلیارد ریال، احداث سه مسجد جدید و تکمیل چندین مسجد نیمه تمام با اعتبار قریب به پنج میلیارد ریال، راه‌اندازی فرستنده دیجیتال در کوه بازو با اعتبار شش و نیم میلیارد ریال و توسعه عمران شهری با اعتبار هشت میلیارد ریال از جمله این پروژه‌هاست.

گازرسانی به هفده روستای شهرستان با اعتبار 10 میلیارد ریال، آب‌رسانی به روستاها با اعتبار 2 میلیارد و هشتصد میلیون ریال، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتبار بیست میلیارد ریال، و نیز اصلاح شبکه برق معابر، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و تکمیل حوزه علمیه برادران از دیگر پروژه‌های در حال ساخت از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگاور است که فرماندار کنگاور به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول