اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش خبرنگار فارس از برکات سفر رهبری به کرمانشاه ـ 4

سفر رهبری ‌سرشار از خیر و برکت بود / پیشرفت‌های‌ سنقرو‌کلیایی با مصوبات‌ سفر

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تصویب 54 پروژه با اعتباری 21 میلیارد تومان برای شهرستان سنقر‌و کلیایی از برکات سفر رهبری در 20 مهرماه سال 90 به استان کرمانشاه است.

سفر رهبری ‌سرشار از خیر و برکت بود / پیشرفت‌های‌ سنقرو‌کلیایی با مصوبات‌ سفر

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه در مراسم استقبال از سفر رهبر انقلاب نشان از عشق حقیقی این مردم به ولایت است و 20 مهرماه سال 90 برای همیشه در تاریخ این استان ماندگار خواهد ماند.

حیدری با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در طول جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است افزود: حضور یکپارچه و بی‌نظیر مردم غیور، شجاع و حماسه‌ساز استان ‌بی‌تردید بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدا و امام (ره) بود و ثابت کردند که پای اصول و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: سفر رهبری برای استان سرشار از خیر و برکت بود که علاوه بر برکات معنوی برکات مادی را نیز به همراه داشت که استان و شهرستان سنقرو کلیایی را به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای رساند.

فرماندار سنقروکلیایی با اشاره به مصوبات سفر رهبری برای این شهرستان گفت: تصویب 54 پروژه با اعتباری 21 میلیارد تومان برای شهرستان سنقر‌و کلیایی از برکات سفر رهبری در 20 مهرماه سال 90 به استان کرمانشاه است.

وی اظهار کرد: در سال 90 از محل سفر رهبری اعتباری به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای 7 طرح اختصاص داده شد.

وی سد جامیشان با اعتبار 40 میلیارد تومان را یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان عنوان کرد و گفت: از محل سفر رهبری برای اجرای این پروژه کمک‌هایی شده است.

حیدری اجرای 6 طرح هادی و روستایی‌، احداث مدرسه 10 کلاسه‌، طرح‌های عمران شهری و اجرای چند پروژه عمومی را در قالب مصوبات سفر رهبری معرفی کرد.

وی افزود: برای تصفیه‌خانه آب شرب سنقر یک میلیارد و 600 میلیون تومان از محل سفر رهبری اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی در پایان گفت: 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتباری است که برای سال 91 برای شهرستان سنقروکلیایی از محل سفر رهبری تصویب شده است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول