اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

7 حرفه جدید مهارتی در مرکز فنی و حرفه‌ای همدان ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: طبق نیازسنجی‌های انجام شده هفت حرفه مهارتی به دوره‌های آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای همدان اضافه شد.

7 حرفه جدید مهارتی در مرکز فنی و حرفه‌ای همدان ارائه می‌شود

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در سه ماه سوم سال جاری از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان حرفه‌های متنوع آموزشی در قالب 91 دوره به صورت رایگان به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده هفت حرفه برای نخستین بار توسط این مرکز اجرا می‌شود و به علاقه‌مندان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در ارتباط با این حرفه‌ها گفت: این دوره‌ها شامل تعمیرکار کولرگازی خودرو، تولیدکننده چندرسانه‌ای درجه یک، طراحی قطعات سه بعدی در محیط CATIA، طراحی سطوح پیچیده در محیط CATIA، راه‌اندازی MINI PLC LOGO، تحلیل الکترونیک با نرم‌افزار PROTEUS، کار با نرم‌افزار POWER FACTORY DIG SILENT مقدماتی هستند.

وی افزود: با توجه به رویکرد سازمان در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی به دانشجویان به خصوص آموزش نرم‌افزارهای تخصصی در مراکز فنی و حرفه‌ای جوار دانشگاه صنعتی و دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا این آموزش‌ها از 40 تا 143 ساعت است.

باقری در پایان سخنانش با بیان اینکه آموزش یکی از رویکردهای اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای است، اظهار داشت: برای پیشرفت روزافزون در جامعه باید این مهم همواره مدنظر باشد که سازمان فنی و حرفه‌ای نیز با این رویکرد وارد فعالیت شده است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول