اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 233

رحمانی: حمایت مسئولان از تئاتر باید همه‌جانبه باشد

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش «دزدان دریایی» گفت: حمایت مسئولان از تئاتر و گروه‌های نمایشی، باید همه‌جانبه باشد تا شاهد ارتقای وضعیت آن باشیم.

رحمانی: حمایت مسئولان از تئاتر باید همه‌جانبه باشد

ابراهیم رحمانی در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص نمایش «دزدان دریایی» اظهار داشت: این کار به نویسندگی امید نیاز و با همکاری گروه برای کودکان و نوجوانان ساخته شده و برای اجرا در جشنواره آماده شده است.

وی در خصوص پیام داستان برای مخاطبان کودک و نوجوان بیان داشت: پیام این داستان به این گونه ارائه می‌شد که به دنبال افزایش خودباوری در افراد است و اینکه هر فردی توانایی‌هایی دارد که می‌تواند در راه درست آن را استفاده کند و به کار بگیرد.

بازیگر نمایش «دزدان دریایی» به مجزا شدن بخش نمایش کودک و نوجوان اشاره و تصریح کرد: مخاطبان این نمایش کودک و نوجوان است و با توجه به اینکه بخش نمایش کودک و نوجوان از هم مجزا شده است این نمایش در بخش کودکان ارائه شد اما ما در این نمایش تلاش کردیم تا هر دو گروه سنی را مخاطب قرار دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تئاتر سابقه طولانی در کشور ما دارد اما می‌توان به این نکته اشاره کرد که مسئولان تا آنجا که توانستند حمایت کردند اما این حمایت به شکل کامل نبوده چرا که بسیاری از گروه‌ها از بسیاری از جنبه‌ها حمایت نمی‌شوند و این حمایت باید همه‌جانبه و برای همه باشد.

رحمانی یادآور شد: همه باید در عرصه تئاتر جدی گرفته شوند حتی جوان‌هایی که تازه کارشان را شروع کردند و نباید به آن‌ها فقط به این دلیل که جوان هستند فضا برای پیشرفت دادن نشود.

وی در پایان سخنانش گفت: سال گذشته نسبت به امسال میزبانی همدان بسیار خوب بود ولی کیفیت آثار ارائه شده در این جشنواره با توجه به اثراتی که ما دیدیم پایین بوده است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول