اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا:

خرید توافقی محصولات باغی در بویین زهرا آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا مهر ماه را زمان آغاز خرید توافقی محصولات باغی اعلام کرد.

خرید توافقی محصولات باغی در بویین زهرا آغاز شد

علی محمدزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به آغاز خرید توافقی محصولات کشاورزی کشمش و سیب از کشاورزان روستایی در شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: این خرید‌ها هرساله و هم‌زمان با آغاز فصل پاییز به صورت چند مرحله صورت می‌گیرد و در سال جاری نیز با توافقات انجام شده، قرار است چند تن از انواع محصولات مختلف کشاورزی از کشاورزان روستایی بخش‌های مرکزی، و شال شهرستان بویین زهرا خریداری شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تمام تعاونی‌ها و مجامع تعاونی روستایی این شهرستان در حاضر در شرایط فعال به سر برده و در حال ارائه خدمات مختلف به مردم هستند.

وی با بیان اینکه تعاونی شترداران بخش مرکزی این شهرستان نیز طی جلسات صورت گرفته در آستانه راه‌اندازی و تشکیل قرار دارد، تصریح کرد: تشکیل هر تعاونی بنا به درخواست‌ها و پس از بازدید‌های کارشناسان و مدیران سازمان تعاون روستایی استان قزوین صورت می‌‌گیرد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: مدیریت اصولی و کارآمد در سیستم تعاونی روستایی از جمله معیار‌ها و ملاک‌هایی است که می‌تواند توسعه و رشد روستایی را به همراه داشته باشد.

محمد‌زادگان با اشاره به ضرورت توجه بیشتر نهاد‌ها و ادارات دیگر شهرستان بویین زهرا به مقوله دغدغه‌‌های روستایی عنوان کرد: مجموعه فرمانداری بویین زهرا تاکنون کمک‌های شایانی را به امر مهم توسعه و رشد و عمران روستایی انجام داده است.

وی ابراز کرد: توزیع نهاد‌های کشاورزی نیز از جمله برنامه‌هایی است که اداره تعاون روستایی بویین زهرا با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان به طور مستمر انجام می‌دهد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: لازم است که روش‌های نوین کشاورزی در شهرستان بویین زهرا جایگزین شیوه‌های سنتی و بومی شود.

محمدزادگان ادامه داد: محوریت تعاونی‌های روستایی کمک به امر معاش و تأمین نیازمندی‌های روستائیان است.

وی خاطر نشان کرد: میزان توسعه شاخصه‌های توسعه روستایی در بویین زهرا جهش چشم‌گیری را تجربه کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول