اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

هندیجان با کمبود کتابخانه مواجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: این شهرستان در مجموع از سه کتابخانه بهره می‌برد که به تناسب جمعیتی منطقه با کمبود فضای مطالعه و کتاب مواجه است.

هندیجان با کمبود کتابخانه مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان بهروز فرج‌اللهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کتابخانه‌های این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: این شهرستان دارای دو کتابخانه عمومی و شهر زهره دارای یک کتابخانه است.

وی با بیان اینکه باید با ایجاد کتابخانه‌های بیشتر در منطقه، فرهنگ کتاب و کتابخوانی را گسترش داد افزود: این منطقه در مجموع از سه کتابخانه بهره می‌برد که به تناسب جمعیتی با کمبود فضای مطالعه و کتاب مواجه است.

فرماندار هندیجان خاطر نشان کرد: این شهرستان با جمعیتی افزون بر 38 هزار نفر در بخش‌های مختلف اجتماعی نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان شهری تصریح کرد: ارگان‌هایی نظیر آموزش و پرورش و شهرداری باید با تعامل و همکاری مضاعف در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند و گامی مؤثر در زمینه ایجاد کتابخانه‌های عمومی در سطح شهر بردارند.

فرج‌اللهی بیان کرد: ادارات شهرستان با راه‌اندازی کتابخانه‌هایی هر چند کوچک در محیط کاری خود سبب شوند تا کارمندان در پایان وقت اداری بخشی از زمان خود را صرف مطالعه کنند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول