اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 227

ابراهیمی: نقد آثار، باعث گسترش فرهنگ کتابخوانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: یکی از راه‌های گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزاری جلسات نقد کتاب‌ها با حضور نویسندگان آنهاست.

ابراهیمی: نقد آثار، باعث گسترش فرهنگ کتابخوانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پرویز ابراهیمی در جلسه نقد و بررسی کتاب «توران تور» در همدان اظهار داشت: یکی از راه‌های گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزاری جلسات نقد حضوری است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های فیلم، تئاتر و انیمیشن کودک و نوجوان بهانه‌ای است برای اینکه بزرگترها به دنیای بچه‌ها وارد شوند و با نیازهای آنها بیشتر آشنا شوند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان اینکه کتاب یکی از این نیازهای مهم برای ارتقای فکری افراد است، افزود: توجه به کتاب و کتابخوانی باعث بالندگی و سرفرازی جامعه می‌شود.

وی تأکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در چارچوب وظایف خود برای گسترش این فرهنگ در سطح جامعه به ویژه در بین کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برنامه «دو پنجره» که مدتی است در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌شود نیز در همین راستا است.

وی گفت: در برنامه «دو پنجره» کودکان و نوجوانان به صورت حضوری با نویسندگان کتاب‌ها آشنا می‌شوند که مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول