اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به 13 خشکسالی

خشکسالی‌ مشکلات عشایر کرمان را دوچندان کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایری استان کرمان گفت: خشکسالی‌های 13 سال اخیر مشکلات عشایر را دوچندان کرده و یکی دیگر از مشکلات دامداران گرانی علوفه و دام است.

خشکسالی‌ مشکلات عشایر کرمان را دوچندان کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، علیرضا شاکری پیش از ظهر امروز در آیین معرفی رئیس جدید اداره عشایری این شهرستان، اظهار داشت: در شمال استان کرمان 14 هزار خانوار عشایری وجود دارد که از این تعداد 7 هزار و 500 خانوار در شهربابک زندگی می‌کنند.

وی همچنین محصولات دامی شهربابک را در استان و کشور بی‌نظیر دانست و از مدیر جدید اداره امور عشایری شهربابک خواست که محصولات دامی شهربابک را به تمام ایرانیان بشناساند.

مدیرکل امور عشایری استان کرمان با بیان اینکه خشکسالی‌های 13 سال اخیر مشکلات عشایر را دوچندان کرده است، بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات دامداران گرانی علوفه و دام است.

سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار شهربابک نیز مسئولیت را یک افتخار برای خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: در شهرستان شهربابک بیشترین تعداد شهدا مربوط به عشایر این شهرستان است.

وی همچنین هنر یک مسئول را رفع مشکلات افراد زیر پوشش خود دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت جدید اداره عشایری شهرستان باید با تلاش مضاعف و همکاری با مسئولان و عشایر گام‌های مفیدی در راستای رفع مشکلات این قشر محروم بر دارد.

به گزارش فارس در این آیین عبدالحسین کرهانی به عنوان رئیس جدید اداره عشایری شهرستان شهربابک معرفی شد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول