اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه‌های روستائی و عشایری خراسان‌رضوی:

100 هزار نفر از روستائیان و عشایر خراسان‌رضوی زیرپوشش بیمه قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صندوق بیمه‌های روستایی و عشایری خراسان‌رضوی گفت: 100 هزار نفر از روستائیان و عشایر خراسان‌رضوی زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

100 هزار نفر از روستائیان و عشایر خراسان‌رضوی زیرپوشش بیمه قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، مهدی ابارشی صبح امروز و در جلسه‌ای با حضور روسای ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: با هدف تامین خدمات عمومی و دسترسی آسان و رعایت کرامت مردم، تاکنون 100 هزار نفر از روستائیان و عشایر استان خراسان‌رضوی بیمه شدند.

مدیرکل صندوق بیمه‌های روستایی و عشایری استان خراسان‌رضوی گفت: صندوق بیمه روستائیان و عشایر بر اساس اصل 29 قانون اساسی کشور ماموریت دارد با استفاده از روش‌های اجرائی مناسب نسبت به زیر پوشش قرار دادن روستائیان و عشایر اقدام کند.

ابارشی افزود: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، رفع نگرانی نسبت به آینده، حفظ کرامت و منزلت روستائیان، تقویت رابطه سرپرست و افراد خانواده از اهداف این طرح است.

مدیرکل صندوق بیمه‌های روستایی و عشایری استان خراسان‌رضوی گفت: بر این اساس و در دو سال گذشته 1400 خانوار در سطح استان خراسان‌رضوی، بازنشسته شدند که ماهیانه به آنان مستمری پرداخت می‌شود.

ابارشی با بیان اینکه در سال جاری 18 درصد به حقوق افراد مستمر بگیر جامعه هدف این صندوق اضافه شده است، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ بیمه در بین روستائیان و عشایر کمک کنند تا بتوانیم خدمات خود را همچون بیمه اجتماعی برای روستائیان داشته باشیم.

وی به جامعه هدف در شهرستان خلیل‌آباد اشاره کرد و گفت: در این شهرستان از 8 هزار خانوار افراد مشمول طرح تاکنون 2 هزار خانوار زیرپوشش بیمه توسط کارگزاران منطقه در آمده‌اند.

ابارشی افزود: از این تعداد تاکنون 47 نفر به دلائل مختلف مستمری می‌گیرند.

مدیرکل صندوق بیمه‌های روستائی و عشایری خراسان‌رضوی گفت: همه می‌توانند از خدمات بیمه بهره‌مند شوند و در سطح استان با فراهم کردن تمهیدات لازم ارائه این خدمت به روستائیان و عشایر فراهم شده است.

در این جلسه حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد در گزارشی از مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های مرتبط و زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان گفت: همه دستگاه‌ها در ارائه خدمات به مراجعین با آشنائی از ماموریت‌های یکدیگر تلاش می‌کنند و در مجموع این ادارات بعد از ادغام در کمال صمیمیت و تلاش مضاعف به خدمات‌دهی مشغول هستند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول