اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره‌ کل ارشاد استان قم:

کتابخانه تخصصی نماز در قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی نماز در قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتابخانه تخصصی نماز در قم راه‌اندازی می‌شود

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه ترویج فرهنگ نماز اظهار کرد: این اداره در حال رایزنی با اداره‌کل کتابخانه‌های استان است تا کتابخانه تخصصی نماز را راه‌اندازی کند.

وی خاطر نشان کرد: کتاب‌های مرتبط با نماز با راه‌اندازی این کتابخانه در یک مخزن جداگانه قرار می‌گیرد تا محققان و دانشجویان بتوانند از منابع مستند این کتابخانه در زمینه تدوین پایان‌نامه و آثار پژوهشی استفاده کنند.

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: اکنون مقدمات راه‌اندازی این کتابخانه در زمینه تامین منابع در حال انجام است تا در آینده راه‌اندازی شود.

وی تدوین کتاب‌نامه نماز را از دیگر اقدامات این اداره در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز ذکر کرد و افزود: هزار و 100 عنوان کتاب در زمینه نماز شناسایی شده و اطلاعات آنها در این کتاب وجود دارد.

خامه‌یار خاطر نشان کرد: اطلاعات کتاب‌های این کتاب‌نامه به ترتیب حروف الفبایی در این کتاب گردآوری شده به طوری که این امر دسترسی به کتاب‌ها را برای محققان و پژوهشگران این حوزه آسان می‌کند.

وی عنوان داشت: اطلاعاتی در زمینه نویسنده، ناشر و بخشی از محتوای کتاب در کتاب‌نامه نماز گردآوری شده است.

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: سعی شده با تدوین این مجموعه، اثری منسجم به منظور جلوگیری از اتلاف وقت در اختیار پژوهشگران و محققان حوزه نماز قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول