اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواب آلودگی باز هم حادثه آفرید

تصادف در جاده ورامین 9 زخمی و کشته برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: تصادفی که در محور جدیدالاحداث قم – ورامین – گرمسار رخ داد، منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۸ نفر از سرنشینان شد.

تصادف در جاده ورامین 9 زخمی و کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، رئیس پلیس راه ویژه شرق تهران در تشریح این خبر گفت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور جدید الاحداث قم – ورامین – گرمسار بلافاصله پلیس با هماهنگی سایر نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شد.

سرهنگ کرانیان افزود: با حضور مأموران مشاهده شد یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرده است و در اثر این حادثه یک نفر کشته و 8 نفر مجروح شده‌اند.

وی با اشاره به انتقال حادثه دیدگان به مراکز درمانی تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه، علت حادثه سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی راننده هر دو وسیله نقلیه اعلام شده است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق تهران در پایان ضمن دعوت به رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست، از شتاب و عجله بی‌مورد که زمینه بسیاری از این حوادث است خودداری کنند.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول