اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان خبر داد

آغاز پروژه احداث ایستگاه‌های تاکسی تا 20 روز دیگر در آبادان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان از آغاز پروژه احداث ایستگاه‌های تاکسی حداکثر تا 20 روز دیگر در این منطقه خبر داد.

آغاز پروژه احداث ایستگاه‌های تاکسی تا 20 روز دیگر در آبادان

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: ایستگاه‌های تاکسی در آبادان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و شهروندان بالطبع از مشکل تردد در بخش‌های مختلف شهری و جابه‌جایی به تاکسی رهایی می‌یابند.

وی افزود: در همین راستا سازمان تاکسیرانی توافقاتی با شهرداری انجام داده و مناطق مورد هدف را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و به فرمانداری معرفی کرده است.

* ایستگاه تاکسی‌های آبادان در خیابان طالقانی؛ ایستگاه تاکسی‌های خرمشهر در خیابان شهرداری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان خاطرنشان کرد: ایستگاه تاکسی‌های آبادان در خیابان طالقانی و ایستگاه تاکسی‌های خرمشهر در خیابان شهرداری جانمایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: اماکن مورد نظر را صورتجلسه کرده و به فرمانداری اعلام کرده‌ایم و برای ساخت و احداث این پروژه‌ها منتظر صدور مجوز هستیم.

مکوندی با بیان اینکه این سازمان همه تلاش خود را در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و تاکسی‌داران انجام می‌دهد، گفت: طبق آخرین جلسه با شهردار آبادان، دستور ساخت ایستگاه تاکسی‌های درون شهری داده شده و به زودی عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: برای احداث ایستگاه تاکسی‌های شهری آبادان با شهرداری منطقه یک قرارداد منعقد کرده تا پیمانکار را برای آغاز کار پروژه به سازمان معرفی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان بیان کرد: به شهروندان این مژده را می‌دهیم که حداکثر تا 20 روز آینده شاهد انجام مراحل آغازین پروژه ایستگاه‌های تاکسی در آبادان باشند.

وی در پایان اظهار کرد: با احداث این ایستگاه‌ها، تاکسی‌های شهری ساماندهی می‌شوند و مشکل تردد شهروندان با تعامل مضاعف سازمان تاکسیرانی به طور کامل مرتفع می‌شود، البته در این راستا بیش از پیش نیازمند همکاری شهروندان با تاکسی‌ها نیز هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول