اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم سیمین سپاهان:

بازیکنان و کادر فنی بدون قرارداد مالی در لیگ شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم سیمین سپاهان گفت: به دلیل مشکلات مالی، بازیکنان و کادر فنی تیم سیمین سپاهان بدون قرارداد مالی در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند.

بازیکنان و کادر فنی بدون قرارداد مالی در لیگ شرکت می‌کنند

فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مالک شرکت سیمین سپاهان از مدت‌ها قبل اعلام کرده که نمی‌تواند هزینه‌ای بابت حضور این تیم در لیگ برتر تنیس متحمل شود.

وی با اشاره به تصمیم گرفته شده برای حضور این تیم در لیگ برتر تنیس بیان کرد: تیم سیمین سپاهان سال‌ها با حمایت مالی صورت گرفته در لیگ حضور پیدا می‌کرد و از این پس تصمیم گرفتیم که امسال کادر فنی و بازیکنان بدون قرارداد در لیگ شرکت یابند.

سرمربی تیم سیمین سپاهان با بیان اینکه خالدان به دلیل حضور در مسابقات خارجی تیم سیمین را همراهی نمی‌کند، تصریح کرد: فرشاد طلاور، حمیدرضا نداف و رحمت انوراف سه بازیکنی هستند که نماینده اصفهان را در لیگ همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: برای تأمین هزینه‌های جانبی تیم از جمله هزینه رفت و برگشت و اقامت تیم با مشکل مواجه هستیم و باید از طریق منابعی این هزینه‌ها را تأمین کنیم.

زیدی افزود: مسابقات فصل جدید لیگ برتر تنیس از هفته آینده به صورت متمرکز آغاز می‌شود و با تصمیم فدراسیون، تهران میزبان هفته نخست خواهد بود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول