اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ تنیس نوجوانان باشگاه‌های کشور/

‌‌مشهد، ‌قم، ‌کیش، آذین‌گشت مشهد و هیئت تنیس قم پیروز روز نخست

خبرگزاری فارس: روز نخست رقابت‌های لیگ تنیس نوجوانان باشگاه‌های کشور در قزوین به پایان رسید.

‌‌مشهد، ‌قم، ‌کیش، آذین‌گشت مشهد و هیئت تنیس قم پیروز روز نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در روز نخست رقابت‌های لیگ نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان و در رده سنی نوجوانان 5 دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های آکادمی تنیس مشهد، آلومینیوم‌کار قم، البرزگاز کیش، آذین‌گشت مشهد و هیئت تنیس قم موفق شدند بر رقیبان خود پیروز شوند.

در دیدار نخست این رقابت‌ها تیم آکادمی تنیس مشهد موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد هیئت تنیس البرز عبور کند.

در دومین دیدار نیر تنیسورهای نوجوان استان قزوین با نتیجه 3 بر صفر بازی را به تیم آلومینیوم‌کار قم واگذار کردند و در دیدار سوم تیم البرزگاز کیش توانست با نتیجه 3 بر صفر تیم کیان‌سنتر مشهد را شکست دهد.

در دیدار چهارم رده سنی نوجوانان، آکادمی تنیس مینودر دیگر تیم قزوینی حاضر در این رقابت‌ها با نتیجه سه بر صفر بازی را به تیم هیئت تنیس قم واگذار کرد و در دیدار پنجم و پایانی این دوره از مسابقات تیم آذین‌گشت مشهد با نتیجه سه بر صفر تیم هیئت تنیس ایلام را شکست داد.

اما در مسابقات رده سنی جوانان این رقابت‌ها تیم‌های آکادمی تنیس ارومیه، شهید شرافتی تهران، معینی مشهد، هیئت تنیس همدان، آکادمی تنیس پارسیان تهران و البرزگاز کیش مقابل رقیبان به برتری دست یافتند.

در این رقابت‌ها تیم آکادمی تنیس ارومیه با نتیجه سه بر صفر از سد تیم هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری عبور کرد و تیم شهید شرافتی تهران با نتیجه 2 بر یک تیم هیئت تنیس ایلام را شکست داد.

در سومین دیدار این مسابقات تیم معینی مشهد با نتیجه سه بر صفر تیم آرد لیونا فارس را مغلوب کرد و در چهارمین بازی هم تیم هیئت تنیس همدان با نتیجه 3 بر صفر از کاوه مشهد گذشت.

در پنجمین بازی روز نخست این مسابقات هم تیم آکادمی تنیس مینودر قزوین با نتیجه 2 بر یک بازی را به تیم آکادمی تنیس پارسیان تهران واگذار کرد.

اما در بازی ششم و پایانی این دوره از مسابقات تیم البرزگاز کیش با نتیجه 3 بر صفر تیم هیئت تنیس قم را از میان برداشت.

در این مسابقات 100 ورزشکار از 12 استان قزوین، خراسان رضوی، ایلام، تهران، قم، البرز، چهارمحال و بختیاری، ارومیه، فارس، همدان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی حضور دارند 

نخستین دوره رقابت‌های تنیس خاکی لیگی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور جام شهید حسین فهمیده از روز گذشته در ورزشگاه مینودر قزوین آغاز شده و شنبه بیست و نهم مهر ماه با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول