اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ آینده‌سازان کشور

رقابت‌های تنیس خاکی در قزوین آغاز شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس خاکی استان قزوین گفت: نخستین دوره رقابت‌های لیگ آینده‌سازان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور جام شهید حسین فهمیده در ورزشگاه مینودر قزوین آغاز شده است.

رقابت‌های تنیس خاکی در قزوین آغاز شد

حمید سلطانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها نزدیک به 100 ورزشکار از 12 استان کشور حضور دارند، اظهار کرد: این مسابقات که از روز گذشته آغاز شده است، شنبه بیست و نهم مهرماه با شناخت نفرات برتر به کار خود خاتمه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تیم قزوین در قالب دو تیم در این حضور پیدا کرده است، افزود: تیم‌های خراسان رضوی، ایلام، تهران، قم، البرز، چهارمحال و بختیاری، ارومیه، فارس، همدان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی از دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

سلطانی با اشاره به اینکه رقابت‌های رده سنی نوجوانان این مسابقات  با حضور 11 تیم در دو گروه پنج و شش تیمی برگزار می‌شود، افزود: تیم‌های رده سنی جوانان این مسابقات در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول