اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

پایان‌نامه‌های دانشجویی به طلاق و ناهنجاری‌های اجتماعی بپردازند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی خواستار همکاری جدی دانشجویان و دانشگاهیان در اجرای طرح تحول اجتماعی و تحقق اهداف تعیین شده این طرح شد و گفت: پایان‌نامه‌های دانشجویی به طلاق و ناهنجاری‌های اجتماعی بپردازند.

پایان‌نامه‌های دانشجویی به طلاق و ناهنجاری‌های اجتماعی بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سیدعلی هاشمی صبح امروز در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور خورموج اظهار داشت: از دانشگاهیان و دانشجویان انتظار داریم پژوهش‎ها و پایان‎نامه‎های دانشجویی را به بحث طلاق، اعتیاد و ناهنجاری‎ها اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه تولید علم از دانشگاه‎هاست اضافه کرد: با همکاری اداره مسکن و شهرسازی موفق شدیم زمین دانشگاه پیام نور دشتی را تحت تملک این دانشگاه دربیاوریم.

فرماندار دشتی افزود: با توجه به اینکه کارگاه‎ها و آموزشگاه‎ها و همچنین تجهیزات آموزشی خوبی در این دانشگاه مطابق با نیازهای دانشجویان طراحی شده است، شرایط لازم برای تربیت نیروی انسانی فراهم است.

وی یادآور شد: در حوزه آموزش توسط مجموعه این دانشگاه اقدامات پسندیده‎ای صورت گرفته و در حال حاضر یکهزار و 200 دانشجو در 23 رشته آموزشی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

هاشمی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور دشتی در اردوهای جهادی نقش‌آفرین بوده‎اند گفت: در حوزه فرهنگی عملکرد این دانشگاه ستودنی است و در برگزاری اعیاد، ولادت‎ها و شهادت‎ها این دانشگاه حضوری پررنگ و چشمگیر دارد و در زمینه احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خوب درخشیده‎اند و در رشته مسابقات قرآنی توانسته‎اند مقام برتر در استان را کسب کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همت ریاست دانشگاه پیام نور استان در ارتباط با فاز دوم اداری دانشگاه پیام نور دشتی اقدام کنیم.

فرماندار دشتی یادآور شد: پیام مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‎ای این است که باید دانشگاه‎ها کانون تصمیم و اقدام باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان دشتی نیز در این آیین با اشاره به اهمیت علم در جامعه گفت: آنچنان که علم بی‏عمل عقیم است، عمل بی‌علم هم سقیم است.

اسحاق جلالیان اظهار داشت: امروزه در همه جوامع دانشگاه به عنوان نهادی است که نقش ویژه در تعلیم و تربیت نسل جوان و نیز تحولات اجتماعی ایفا می‎کند.

وی اضافه کرد: دانشگاه قلب تپنده حیات علمی و فرهنگی یک جامعه است.

جلالیان با اشاره به تاکید حضرت امام خامنه‎ای در ارتباط با اهمیت علم خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری می‎فرمایند امروز کشور ما نیازمند یک جهاد علمی است.

رئیس دانشگاه پیام نور دشتی افزود: امروز کشوری نیرومند است که بتواند در زمینه علم و فناوری و تکنولوژی دانش خودش را به روز کند و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: کشور ما تاکنون توانسته است در تمام عرصه‎ها گام‎های بسیار مؤثری بردارد و همین موجب خشم دشمنان اسلام و ایران شده است.

جلالیان هدف از تأسیس دانشگاه پیام نور در شهرستان، استان و حتی کشور را در دسترس قرار دادن علوم برای همگان عنوان کرد و گفت: با همت شما جوانان روزبه‌روز شاهد ایرانی سرافرازتر، پیروزتر و سربلندتر خواهیم بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول