اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

28هزار نفر در آزمون صنایع دستی فنی و حرفه‌ای اصفهان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از برگزاری آزمون صنایع دستی و قالیبافی توسط این سازمان برای 28هزار نفر در شش ماه نخست امسال خبر داد.

28هزار نفر در آزمون صنایع دستی فنی و حرفه‌ای اصفهان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان، محمدعلی زارع با بیان اینکه استان اصفهان با 28 هزار و 178 نفر شرکت کننده در آزمون‌های صنایع دستی و قالیبافی با کسب 21.95 درصد آمار کل کشور، بیشترین شرکت کننده در این آزمون‌ها را دارد، اظهار کرد: هم‌اکنون فرآیند مشاوره در 14 مرکز استان اصفهان در حال اجرا است که در شش ماه نخست سال جاری با توجه به اطلاعات وارد شده در نرم‌افزار مشاوره در مجموع تعداد 27 هزار نفر مشاوره صورت گرفته است.

وی افزود: این تعداد مشاوره ارائه شده شامل مشاوره تشخیصی، مشاوره فردی، مشاوره گروهی، جلسات افتتاحیه و جلسات اختتامیه در دوره‌های آموزشی بوده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در این مدت فرآیند رهگیری وضعیت اشتغال مهارت آموختگان در 45 مرکز استان اصفهان انجام شد.

وی ادامه داد: در مجموع 6 هزار و 700 نفر رهگیری شده‌اند که نشان می‌دهد حدود 12 درصد آموزش‌های این اداره کل به اشتغال منجر شده است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول