اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان:

پرداختن به ورزش رکن اساسی در ارگان‌های دولتی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان گفت: سلامت شهرداران و همچنین کارکنان شهرداری‌ها، استانداری و خانواده‌هایشان رکن اساسی برگزاری مسابقات ورزشی در سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان است.

پرداختن به ورزش رکن اساسی در ارگان‌های دولتی است

سعید ذاکر اصفهانی در حاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان استانداری، فرمانداری و شهرداری‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد روحیه و نشاط از عناصر اصلی محیط کاری مناسب است، اظهار کرد: این رکن اساسی همواره باید در ارگان‌های دولتی همچون استانداری و شهرداری‌ها مد نظر قرار داده شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان با اذعان بر اینکه مقوله ورزش در این سازمان از ارزش بالایی برخوردار است، افزود: برای ارزش‌نهادن به مسئله ورزش بین کارکنان این سازمان هفته‌ای یک مرتبه در دو سانس سالنی را برای آنها در نظر گرفتیم که کارکنان می‌توانند در این زمان‌ها به ورزش بپردازند.

وی تاکید کرد: برای حمایت از ترویج ورزش بین کارکنان اگر فردی از کارکنان و یا خانواده وی دارای مقام‌های قهرمانی باشد برای ادامه ورزش و رفتن به مسابقات از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان حمایت می‌شود.

ذاکر اصفهانی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان به عنوان پیشرو و متولی امر ورزش در شهرداری‌های استان در راستای بالا بردن سطح روحیه و توان جسمی و همچنین تعامل بیشتر کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان همچون سنوات پیش اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز در مهرماه سال جاری به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش کرد.

به گزارش فارس، با پایان این رقابت‌ها در شامگاه روز گذشته در گروه بانوان با حضور هشت نفر از شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، دولت‌آباد، چرمهین و برزک در محل خانه پینگ‌پنگ اصفهان برگزار و در نهایت بعد از انجام 16 رقابت، مائده باقرصاد، سلیمه مشتاقیان و نیره سعیدی مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

همچنین در قسمت آقایان این رقابت‌ها با حضور 78 نفر شامل 46 نفر از 13 شهرداری و 22 نفر از هشت فرمانداری و 10 نفر از استانداری اصفهان در 26 گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت محمد، یونس آروی، مهدی مجدالاشرافی و حسین نوری مقام‌های اول تا سوم مشترک این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول