اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

کاهش 13 درصدی ارجاع بیماران دیلمی به پزشک متخصص

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: درصد ارجاع به پزشک متخصص در شش ماهه اول امسال در دیلم 13 درصد نسبت به شش ماهه اول سال 90 کاهش داشته است.

کاهش 13 درصدی ارجاع بیماران دیلمی به پزشک متخصص

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: با انجام بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر کارشناسان شبکه و بیمه این آمار از 24.7 درصد به 11.3 درصد کاهش یافته است.

وی بیان داشت: در سطح خدمات پزشک خانواده خدمات ویزیت پزشک عمومی، مامائی، آزمایشگاه، رادیولوژی، تزریقات و پانسمان به مراجعین ارائه می‌شود.

ناصری تصریح کرد: با حضور دندانپزشک در 2 مرکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع) دیلم و شهید حسینی‌زاده امام حسن تعداد 5 هزار و 139 نفر در شش ماهه اول از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: خدماتی از قبیل معاینه، کشیدن دندان، جرم‌گیری، رادیوگرافی، پرکردن، عصب‌کشی و ترمیم در این دو مرکز به مراجعان ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم با اشاره به خدمات کلینیک دیابت ادامه داد: از ابتدای کار کلینیک دیابت در مرکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع) 672 بیمار دیابتی در این کلینیک تشکیل پرونده داده‌اند.

ناصری افزود: در نیمه نخست امسال به 172 بیمار دیابتی آموزش‌های گروهی و چهره به چهره در خصوص رژیم مناسب غذایی و بیماری‌های قلبی عروقی داده شده است.

وی گفت: در همین مدت 946 جلسه آموزشی برای 11 هزار و 855 نفر با موضوعات مختلف بهداشتی برگزار شد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت 167 بار توسط مدیریت شبکه و کارشناسان ستادی بازدید شدند.    

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول