اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز:

مصدومان برای پایداری وضعیت باید در بیمارستان بمانند

خبرگزاری فارس: مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز گفت: حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی باید در بیمارستان بمانند تا وضعیت پایداری پیدا کنند.

مصدومان برای پایداری وضعیت باید در بیمارستان بمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرضیه نجف‌کوچک عصر امروز در عیادت از مصدومان حادثه محور دهدز اظهار داشت: مصدومان در شرایط کنونی وضعیت پایداری پیدا نکرده‌اند و در صورتی که وضعیت آنها پایدار شود از بیمارستان مرخص خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حال دو تن از این حادثه‌دیدگان بهبود یافته است، افزود: دو تن از حادثه دیدگان بهبود یافته‌اند و به این دلیل که خودشان تقاضا کرده‌اند که امشب را در بیمارستان بمانند امشب در بیمارستان گلستان تحت مراقبت خواهند بود ولی فردا حتما مرخص می‌شوند.

نجف کوچک تأکید کرد: خانواده‌های حادثه دیده اجازه دهند تا روند درمانی به طور کامل اجرا شود و از تقاضاهای مکرر برای جابه‌جایی مصدومان خود خودداری کنند.

مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز تاکید کرد: تا وضعیت حادثه دیدگان بهبود نیابد اجازه ترخیص حادثه دیدگان را صادر نمی‌کنیم و در این باره بسیار با دقت نظر رفتار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حادثه اتوبوس دانش‌آموزان محور دهدز شامگاه گذشته اتفاق افتاده است که در جریان این حادثه 26 نفر جان خود را از دست داده‌اند و اجساد افراد به لردگان منتقل شده است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول