اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امداد جوانرود خبر داد:

پرداخت بیش از یک‌ میلیارد ریال به 195 زوج زیرپوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امداد امام خمینی جوانرود گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک میلیارد و 950 میلیون ریال به 195 زوج زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است و 80 نفر دیگر نیز در نوبت دریافت کمک هستند.

پرداخت بیش از یک‌ میلیارد ریال به 195 زوج زیرپوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، غلامرضا نصوری در همایش ازدواج آسان که در سرسرای دانشگاه پیام‌نور شهرستان جوانرود برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک میلیارد و 950 میلیون ریال به 195 زوج زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است و 80 نفر دیگر نیز در نوبت دریافت کمک هستند.

مسئول کمیته امام امداد امام خمینی (ره) جوانرود احیای ازدواج‌های کم‌هزینه و سنتی را به منظور ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه خواستار شد و بیان داشت: باید این سنت حسنه در جامعه نهادینه شود.

مجتبی قبادی نیز گفت: باید از سیره بزرگان دین، ازدواج آسان و کم‌هزینه که مصونیت از آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد، الگو گرفت.

قبادی افزود: تکیه بر اصول اعتقادی و تقوا بین دو طرف و همچنین دارا بودن سرمایه ارزشمند ایمان و اخلاق لازمه زندگی با دوام و خوشبخت است که می‌تواند بردوام و ماندگاری پیوند زناشویی دو طرف موثر باشد.

وی پرهیز از تجملات و تقویت بنیان دینی جوانان را از اصول مهم ازدواج‌های موفق عنوان و تصریح کرد: الگوپذیری از سیره بزرگان دین می‌تواند نشان‌دهنده راه جوانان در زندگی و رسیدن به بهترین لحظات معنوی در زندگی زناشویی باشد.

معاون فرماندار جوانرود با بیان اینکه گسترش فرهنگ ازدواج آسان در کاهش فساد اخلاقی و همچنین بی‌بند ‌و ‌باری موثر است، اظهار کرد: این مهم جز از راه فرهنگ‌سازی و آماده‌ کردن بسترهای زندگی برای تأمین مایحتاج جوانان تحقق نخواهد یافت.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول